• Anonym (Huga)

Helkroppstråden

Anonym (Lydia) skrev 2018-10-15 21:50:05 följande:
    Jag är inte mer än människa så även jag kan glömma att ta bort vissa detaljer på dom bilder som jag visar.
    Vad får du egentligen ut av att klaga på allt och alla? 
    Du har redan visat ditt ansikte, dina tatueringar och din mormors stuga.
    De som känner igen dig har redan noterat vem du är.

Skit i alla klagomål. Jag vet att jag varit lite tyken mot dig, jag kan stå för allt jag skrev men har lovat att inte vara taskig. Och det tänker jag inte vara.

Däremot den där jäkla siffermannen, som läxade upp mig när jag skrev till dig... han är fanimig inte ett dugg bättre själv.

Ha det fint Lydia, men tänk på vilka bilder du publierar.
  • Anonym (Ful)

Slutat amma. Nu måste jag väl ändå ha de fulaste brösten i världen? Förstår inte hur jag ska leva med dessa resten av mig liv. Är dessutom ung.. runt 25. Vill inte ens visa mig för min man, sexlivet är ju rätt sådär nu.. finns ju inte en möjlighet att jag inbillar mig.

• Anonym (hoppsan)
    Anonym (Ful) skrev 2018-10-26 14:50:14 följande:

Slutat amma. Nu måste jag väl ändå ha de fulaste brösten i världen? Förstår inte hur jag ska leva med dessa resten av mig liv. Är dessutom ung.. runt 25. Vill inte ens visa mig för min man, sexlivet är ju rätt sådär nu.. finns ju inte en möjlighet att jag inbillar mig.

Absolut inget att skämmas för, vi är nog många män som skulle älska att smek de brösten.
    Njut av din kropp så du inte sumpar både ditt sexliv och din partner.
  • Anonym (Ful)

Vill ha ett objektivt svar. Min man skulle aldrig säga något negativt om mitt utseende om han tyckte det. Inget konstigt, snacka om att skjuta sig själv i foten.

Vill göra en bröstoperation, men det är ju ett stort steg att ta. Hade hellre lärt mig tycka om mig själv som jag är. Oerhört mer sunt.

• Anonym (Ful)
    Anonym (hoppsan) skrev 2018-10-26 14:56:39 följande:

Absolut inget att skämmas för, vi är nog många män som skulle älska att smek de brösten.

Njut av din kropp så du inte sumpar både ditt sexliv och din partner.

Det var ett bra svar. Har en ganska så fin kropp i övrigt, tappat lite för många kilon sen graviditeten, men inget som inte går att lösa lätt. Kanske kan jag klä mig i något sexigt som täcker brösten lite men ändå gör dem tillgängliga under sex? Elr tycker de flesta karlar bara att fanstyget är ivägen? Haha
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Ful) skrev 2018-10-26 15:02:10 följande:
    Det var ett bra svar. Har en ganska så fin kropp i övrigt, tappat lite för många kilon sen graviditeten, men inget som inte går att lösa lätt. Kanske kan jag klä mig i något sexigt som täcker brösten lite men ändå gör dem tillgängliga under sex? Elr tycker de flesta karlar bara att fanstyget är ivägen? Haha
    Trevligt med något sexigt på innan sex men jag vill gärna kunna smeka min kvinna över hela kroppen utan att stupa i något tyg när vi sexar loss.
    Tycker din kropp ser fin ut av det du visar men har du gått ned för mycket och går upp några kilo nu så kommer det klart att synas på brösten, bröst rumpa och lår lägger fort på sig hos en kvinna.
    Försök släppa dina nojor och njut av din kropp först och främst, lycka till snygging!
  • Firepants
    Anonym (Ful) skrev 2018-10-26 14:50:14 följande:

Tycker inte de är fula.

Att de tappar i fyllighet är naurligt men definitivt inget osexigt. Tvärtom så är det väldigt sexigt och ett mognadstecken.

Så låt det inte förstöra ditt självförtroende. Du ser kanon ut.
  • Mr K69

För mej som är och alltid varit smal och jag har väl haft lite komplex för det när jag var yngre så har det funkat att jag tänkt att jag kompenserar det väl med något annat då och fokuserar på de jag är bra på istället. Tex så gillar jag att folk som umgås med mej ska ha roligt och må bra. De jag umgåtts/umgås med sexuellt sätter jag deras njuntning före min egen.

Så har jag lyckats skjuta undan mitt komplex där det hör hemma, i komposten, men det funkar för mej. Hoppas du lyckas med ditt på något sätt också (fast jag tycker du har fina bröst, och de vårtorna, så fina).

• Anonym (1789)

Fulaste brösten i världen är det med all säkerhet inte. Men i ärlighetens namn så är dom hängiga och tomma för att sitta på en 25-årings kropp. Däremot ska du ha i åtanke att dom har fyllt sin funktion och då får man gilla situationen.

• Cbxen

Nä du är jättefin inget fel på dina bröst inte. ????