• Anonym (1789)

Helkroppstråden

Anonym (Huga) skrev 2018-10-30 15:45:53 följande:

Du har rätt i att jag gillar retrostil, dock hann jag inte se någon bild i Lydias inlägg. 

Gillade dessvärre inte ABBA, mimade inte heller med hopprep. Faktiskt tror jag inte att någon av mina barndomsvänner gjorde det. Inbillar mig att det fenomenet kom senare, typ när ungarna hade Carola som idol och tjoade ikapp till "Tommy tycker om mig".

Dock är jag inte så gammal så att Lydias mormors inredning väcker några minnen, SÅ gammal är jag faktiskt inte. Även om du envist hänger fast vid att jag skulle vara i pensionsåldern.

Och nu, kära sifferman, kommer jag inte hugga på dina beten på ett tag iallafall. Har nämligen inte som plan att bli avstängd. Men fortsätt gärna försöka! Lycka til!

..."och jag vet att det är sant"...
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-10-30 15:51:10 följande:
    ..."och jag vet att det är sant"...
    Haha, där fick du till det!
    Det bjuder jag på. Solig
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (Huga) skrev 2018-10-30 15:45:53 följande:
    Du har rätt i att jag gillar retrostil, dock hann jag inte se någon bild i Lydias inlägg. 
    Gillade dessvärre inte ABBA, mimade inte heller med hopprep. Faktiskt tror jag inte att någon av mina barndomsvänner gjorde det. Inbillar mig att det fenomenet kom senare, typ när ungarna hade Carola som idol och tjoade ikapp till "Tommy tycker om mig".

Dock är jag inte så gammal så att Lydias mormors inredning väcker några minnen, SÅ gammal är jag faktiskt inte. Även om du envist hänger fast vid att jag skulle vara i pensionsåldern.

Och nu, kära sifferman, kommer jag inte hugga på dina beten på ett tag iallafall. Har nämligen inte som plan att bli avstängd. Men fortsätt gärna försöka! Lycka til!
    Det var ingen retrostil i bilden som försvann 
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-10-30 18:37:23 följande:
    Det var ingen retrostil i bilden som försvann 
    Ok, det var siffermannen som skrev det... men det var nog bara för att retas med mig. 
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (Huga) skrev 2018-10-30 18:50:51 följande:
    Ok, det var siffermannen som skrev det... men det var nog bara för att retas med mig. 
    Det inlägget kan jag inte se så det måste ha blivit raderat.
    Så kan det ju vara.
    Jag är försiktig om vad jag skriver här nu
  • Anonym (Lydia)
    Sydman skrev 2018-10-30 06:34:55 följande:

Du är så vacker och sexig Lydia!

villbusa skrev 2018-10-30 06:52:59 följande:
    Ja den börjar ju vackert iaf. Detsamma till dig läckraste!
    TackGlad
    Jag vet inte vad som hände med bilden för jag kan inte se den nu 

• Lydia89
    Anonym (Lydia) skrev 2018-10-30 06:05:09 följande:
    Ha en fin dag

• Anonym (hoppsan)
    Lydia89 skrev 2018-10-31 05:48:02 följande:

Snyggt, byxorna sitter grymt bra på dig.
  • Anonym (Kille 33 år)
    Lydia89 skrev 2018-10-31 05:48:02 följande:
    Du måste få blickar från både killar och tjejer med den röven.