• Anonym

Helkroppstråden

Putt B skrev 2012-12-20 14:53:49 följande:
    Blyg är charmigt.. så.. kom igen.. röj din identitet nu ;)
    Nja, röjer mig inte men kan kanske bidra med någon bild en annan dag
  • Anonym
    Putt B skrev 2012-12-20 14:52:02 följande:
    Putt B blandar sig och förlorar nästan ????

Ger en väldigt sned bild av verkligheten här... Putt B kommer som en blixt från klar himmel och sopar mattan med alla gyttjebrottare låtter mer som en rättvis beskrivning ;)

no offense guys !
    Men alltså, vill du vinna och få beundrande blickar och klappar på axeln eller vill du förlora och bli tröstad av kvinnor i bikini som ömt tvagar hela din kropp medan du ligger i badkaret och slappnar av?
  • Anton Chigurh
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-20 14:55:30 följande:
    Yes, där kom den Härligt Anton! Inga dåliga muskler på den kroppen!

Nu har jag ju lovat, men kommer inte ha möjlighet att lägga upp någon förrän senare. Men det kommer, jag håller vad jag lovar
    Ser jag fram emot. Å tack...Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Putt B skrev 2012-12-20 14:52:02 följande:
    Putt B blandar sig och förlorar nästan ????

Ger en väldigt sned bild av verkligheten här... Putt B kommer som en blixt från klar himmel och sopar mattan med alla gyttjebrottare låtter mer som en rättvis beskrivning ;)

no offense guys !
    None taken....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Pycke

Med dina bilden vill jag säga att detta är en kanontråd! Ni är riktigt vackra allihop!
  • lilletrille
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 14:51:47 följande:

Mellan 17 och 18 är jag på väg hem från jobbet, då bör all aktivitet avstanna. Sen kan den blomma upp igen när jag är hemma (ensam för första gången på evigheter. Har till och med barnvakt hela natten!) med en ask Godiva-choklad och ett glas vitt. =)
    Låter bra, det är ungefär då jag står och gör middag.

Barnvakt och vin alltså? Fyfan vad orättvist ;)
  • Fröken reserverad
    Pycke skrev 2012-12-20 15:00:53 följande:

Med dina bilden vill jag säga att detta är en kanontråd! Ni är riktigt vackra allihop!
    Underbar bild helt enkelt Solig
    Reserverad står för upptagen.
  • badbob

Fantastiskt vacker bild på en otroligt vacker kropp!
    Man blir ju helt klart sugen på att göra annat än att jobba när man läser igenom den här tråden :)
  • lilletrille

Niiiice!
Svar på tråden Helkroppstråden