• DrJekyl

Helkroppstråden

Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 14:52:24 följande:
    Vilken då??? Var vi båda 2 på samma bildFlört.
    Nä jag stod där själv när jag fotade ;) *S*

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67994976-100.html

• L E O N
    Pycke skrev 2012-12-20 15:00:53 följande:

Med dina bilden vill jag säga att detta är en kanontråd! Ni är riktigt vackra allihop!
    Mmm snygg bild! Stiligt Skrattande
  • Putt B
    Anonym skrev 2012-12-20 14:56:36 följande:
    Men alltså, vill du vinna och få beundrande blickar och klappar på axeln eller vill du förlora och bli tröstad av kvinnor i bikini som ömt tvagar hela din kropp medan du ligger i badkaret och slappnar av?
    När du beskriver det så så kanske jag är beredd att tänka om... men det måste finnas garantier om det där med bikini och tröst i ett badkar...
  • Anonym (Loveheart)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 14:34:27 följande:
    Jaja, ni har ju sett min nakna röv redan, så jag har beslutat mig för att jorden inte slutar rotera om ni får lite till. Nu är det förvisso den 21 december i morgon. 2012. Men i alle fall...

Nåväl, här kommer den dock, och ni kan tacka Loveheart, det var hon som valde ut den. Är ni inte nöjda ber jag er lämna eventuella överklaganden i hennes inbox.

Gymmet 1 - sv-pil -nr 2.JPG

www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p...

Är mkt smickrad över detta hedersuppdrag. Några klagomål lär det inte bli. Bra jobbat Anton.
  • Putt B
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 14:51:47 följande:

Mellan 17 och 18 är jag på väg hem från jobbet, då bör all aktivitet avstanna. Sen kan den blomma upp igen när jag är hemma (ensam för första gången på evigheter. Har till och med barnvakt hela natten!) med en ask Godiva-choklad och ett glas vitt. =)
    Ensamkväll är ju inte fel.. men vitt vin och choklad ? hade hellre satsat på rött där !
  • lilletrille
    Tom Araya skrev 2012-12-20 14:48:54 följande:
    Åh, en preggo-bild kanske? Flört
    Låt mig fundera på det..

Nej :)
  • Anonym (bmi plus)
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 15:05:16 följande:

Är mkt smickrad över detta hedersuppdrag. Några klagomål lär det inte bli. Bra jobbat Anton.
    Finns ingenting att klaga på

Vänta ni bara tills senare. Då kan ni nog hitta på något att klaga om Äsch, så illa är det nog inte ändå. Jag lever och har hälsan, man får vara tacksam för det
  • JagMan
    Pycke skrev 2012-12-20 15:00:53 följande:

Med dina bilden vill jag säga att detta är en kanontråd! Ni är riktigt vackra allihop!
    Läcker bild tjejen, lite smygsexig sådär
  • Mattias39
    Anonym skrev 2012-12-20 14:43:45 följande:
    Tänk så trevligt det hade varit med en bildserie av trådgrabbarna när de gyttjebrottas. Lite Anton på Jekyl och en lerig LEON som kopplar ett grepp på MrC, Putt B blandar sig i, förlorar nästan men bärs upp och räddas av Mattias starka armar och så vidare.

Mm. Sweet.

Trådstarterskan utgår för kalla duschar.  

Jäklar...i dessa herrars sällskap skulle jag åka på rejält med spö känner jag... Obestämd
Svar på tråden Helkroppstråden