• Tom Araya

Helkroppstråden

lilletrille skrev 2012-12-20 14:40:35 följande:
    Skit i tröjan, kolla boobsen! :D
    Tro mig, jag försöker VERKLIGEN att bortse från tröjan! Skrattande Flört
  • Tom Araya
    lilletrille skrev 2012-12-20 14:44:24 följande:
    Inte just nu, då jag är på smällen. I vanliga fall har jag en smal midja, stora bröst och breda höfter. Kurvig kallas det väl :)
    Åh, en preggo-bild kanske? Flört
  • Alltid Daph
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 14:34:27 följande:
    Jaja, ni har ju sett min nakna röv redan, så jag har beslutat mig för att jorden inte slutar rotera om ni får lite till. Nu är det förvisso den 21 december i morgon. 2012. Men i alle fall...

Nåväl, här kommer den dock, och ni kan tacka Loveheart, det var hon som valde ut den. Är ni inte nöjda ber jag er lämna eventuella överklaganden i hennes inbox.

Gymmet 1 - sv-pil -nr 2.JPG

www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p...

Dra på trissor! Anton in the flesh!
  • Anton Chigurh
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-20 14:37:37 följande:
    Vi är nöjda
    Det tror jag Loveheart är tacksam för.

Och tack du också...Hjärta 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Alltid Daph
    lilletrille skrev 2012-12-20 14:39:50 följande:
    Haha, förlåt! Kan inte du lägga upp ditt eventuella schema här så att jag inte råkar göra samma misstag igen? :D

Mellan 17 och 18 är jag på väg hem från jobbet, då bör all aktivitet avstanna. Sen kan den blomma upp igen när jag är hemma (ensam för första gången på evigheter. Har till och med barnvakt hela natten!) med en ask Godiva-choklad och ett glas vitt. =)
  • Putt B
    Anonym skrev 2012-12-20 14:43:45 följande:
    Tänk så trevligt det hade varit med en bildserie av trådgrabbarna när de gyttjebrottas. Lite Anton på Jekyl och en lerig LEON som kopplar ett grepp på MrC, Putt B blandar sig i, förlorar nästan men bärs upp och räddas av Mattias starka armar och så vidare.

Mm. Sweet.

Trådstarterskan utgår för kalla duschar.  
    Putt B blandar sig och förlorar nästan ????

Ger en väldigt sned bild av verkligheten här... Putt B kommer som en blixt från klar himmel och sopar mattan med alla gyttjebrottare låtter mer som en rättvis beskrivning ;)

no offense guys !
  • Anonym (Loveheart)
    DrJekyl skrev 2012-12-20 14:29:04 följande:
    Lovehart o jag la oxå in en bild men ingen kommentar från dig.. Hmm dåligt gjort ha ha ha ha

Vilken då??? Var vi båda 2 på samma bildFlört.
  • Putt B
    Anonym skrev 2012-12-20 14:39:42 följande:
    Jag är ju en anonym stackare men jag är ingen anmälare, krävs mer än lite kroppar innan jag hoppar högt Tungan ute

Nä, anonym och blyg Skäms
    Blyg är charmigt.. så.. kom igen.. röj din identitet nu ;)
  • Putt B
    lilletrille skrev 2012-12-20 14:40:35 följande:
    Skit i tröjan, kolla boobsen! :D
    Vem ser nån tröja ? ;)
  • Anonym (bmi plus)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 14:34:27 följande:
    Jaja, ni har ju sett min nakna röv redan, så jag har beslutat mig för att jorden inte slutar rotera om ni får lite till. Nu är det förvisso den 21 december i morgon. 2012. Men i alle fall...

Nåväl, här kommer den dock, och ni kan tacka Loveheart, det var hon som valde ut den. Är ni inte nöjda ber jag er lämna eventuella överklaganden i hennes inbox.

www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p...
    Yes, där kom den Härligt Anton! Inga dåliga muskler på den kroppen!

Nu har jag ju lovat, men kommer inte ha möjlighet att lägga upp någon förrän senare. Men det kommer, jag håller vad jag lovar
Svar på tråden Helkroppstråden