• Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2012-12-20 14:12:29 följande:
    Det här går ju inte...2timmar och 8 minuter sedan sista riktiga bilden...måste åtgärdas...

Mm riktigt vacker! Hur tog du den, har du bett en kollega??
  • Anton Chigurh
    L E O N skrev 2012-12-20 14:00:52 följande:
    Tror den är bortplockad nu. Kan inte heller hitta den längre.

Och det är väl klart jag inte är sur på Anton. Han är en snäll pojke Tomte 
    Bra där....Skål
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Jaja, ni har ju sett min nakna röv redan, så jag har beslutat mig för att jorden inte slutar rotera om ni får lite till. Nu är det förvisso den 21 december i morgon. 2012Men i alle fall...

Nåväl, här kommer den dock, och ni kan tacka Loveheart, det var hon som valde ut den. Är ni inte nöjda ber jag er lämna eventuella överklaganden i hennes inbox.

Gymmet 1 - sv-pil -nr 2.JPG

http://www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/phpnw8vxi.jpg

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 14:34:27 följande:
    Jaja, ni har ju sett min nakna röv redan, så jag har beslutat mig för att jorden inte slutar rotera om ni får lite till. Nu är det förvisso den 21 december i morgon. 2012. Men i alle fall...

Nåväl, här kommer den dock, och ni kan tacka Loveheart, det var hon som valde ut den. Är ni inte nöjda ber jag er lämna eventuella överklaganden i hennes inbox.

www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p...
    Hmm

http://www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/phpstq0eg.jpg 
  • A82
    Anonym skrev 2012-12-20 12:04:47 följande:

Vecka 30 med sista barnet...

NU. -35kg och 20kvar. Rätt nöjd ändå, kämpar på och så länge vågen inte visar + är jag nöjd. Har blivit lovad tillfixning av magen när jag gått ner allt, och kommer nog fixa tuttarna då med. Ammat i ca 5 år så de kan behöva lite hjälp. 
    Har faktiskt ingen mer avklädd bild då jag inte gillat hur jag ser ut.

20 kilo kvar?  Shit. Kommer det finnas något kvar av dej då?
    I övrigt känner jag igen mej lite och tycker du är jätteduktig och bra kämpat. Glad
  • Putt B
    Anonym skrev 2012-12-20 14:28:09 följande:
    Synd att dessa prettotyper inte kan stå för sina anmälningar öppet. Det handlar liksom om helt vanliga kroppar mm.
    Exakt.. men det är väl nån anonym stackare ;)

släpp på anonymknappen nu... kom ut i ljuset !!
  • Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-20 14:32:09 följande:

Mm riktigt vacker! Hur tog du den, har du bett en kollega??
    Tack! :)
    skratt...nej, DET skulle jag inte våga...Fick lösa det själv...

Skulle vilja se mer av dig också, gillade VERKLIGEN din förra bild!! :)
  • Anonym (Se där!)
    Jaja, ni har ju sett min nakna röv redan, så jag har beslutat mig för att jorden inte slutar rotera om ni får lite till. Nu är det förvisso den 21 december i morgon. 2012. Men i alle fall...

• octopuzz

Gymmet 1 - sv-pil -nr 2.JPG

Svar på tråden Helkroppstråden