• Anonym (Gillar katter)

Helkroppstråden

Anonym (Lydia) skrev 2018-11-19 20:42:51 följande:

Reprisbild

Wow vilken läcker rumpa du har!
  • Anonym (Lydia)
    villbusa skrev 2018-11-19 21:20:53 följande:
    Mmmmm underbart läcker o lockande..... vill känna!
    carlf skrev 2018-11-19 21:22:56 följande:
    Hur tar man bort bild? Hjälp
    Cbxen skrev 2018-11-19 21:59:49 följande:
    Vackra Lydia ???? vacker som en solig sommar dag ????
    Anonym (Gillar katter) skrev 2018-11-20 17:45:45 följande:
    Wow vilken läcker rumpa du har!
    Tack killarGlad

• Anonym (Lydia)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-20 08:00:56 följande:
    Kunde du inte ha använt katten istället för att klottra med svarta pennan?
    Mjau 
  • Anonym (1789)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-20 20:51:46 följande:

Mjau 

Katastrof.
  • n bengtsson

Verkar som en spännande tråd tänkte jag.
    Men - 133 000 inlägg...! Hur ska man kunna gå igenom dessa?
    Tar ju dygn, veckor, månader.

Kan man möjligen söka på vilka inlägg som har en bild bifogad, vet någon?

• Anonym (God morgon)
    n bengtsson skrev 2018-11-21 15:11:12 följande:

Verkar som en spännande tråd tänkte jag.

Men - 133 000 inlägg...! Hur ska man kunna gå igenom dessa?

Tar ju dygn, veckor, månader.

Kan man möjligen söka på vilka inlägg som har en bild bifogad, vet någon?

Bilderna är sedan länge rederade, de brukar få vara kvar max en månad. Håll ett öga öppet, ibland dyker det upp nya bidrag.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-20 07:59:03 följande:
    Jag har hela tiden trott att det kommer drivas långt, kanske till en fjärde och sista omröstning innan man får kalla fötter och just förstår att många av deras väljare kommer byta parti på sedeln. Alliansen har ju varit död sedan länge, troligen längre än DÖ.

Sverige kommer aldrig få en medalj på bröstet för att man sitter som en bortskämd unge och vill hålla det så kallade spöket ute i kylan. Det de inte verka lära sig och vägrar förstå, som de "skickliga" analytiker de ser sig vara, är att spöket vuxit val efter val efter val. Svensk politik lever på lånad tid, det är bara se övriga Norden.

Ja MP och L måste skaka av ett nyval och med tanke på den extremism, islamism och klanröstning som finns i förstnämnda partiet vore det bra om partiet försvann. Tror du har rätt där, valdeltagandet kommer minska en aning. Människor förtstår iofs inte riktigt sina skyldigheter i en demokratisk process, samtidigt varför skulle de när beslutsfattarna beter sig som en förskoleklass? Jag tror mig veta vad du har på din röstsedel och ja, min kommer också stå oförändrad.
    I morgon ska Rödluvan ge någon form av besked, mest troligt är väl att hon behöver mer tid... tid för vad?
    Hon kan knappast jöja något som en majojitet skulle accepteja.

Som det ser ut enligt opinionssiffror jag såg så åker både L och MP ut vid ett extraval. Låt oss hoppas på det!

Du tror dig veta, ja kanske har du rätt... eller också inte. Kanske jag anar något också. 

De som inte går och röstar, de hoppas jag håller tyst efteråt. Använder man inte sin demokratiska röst så ska man bara tiga. Det tror jag att vi är överens öm.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-20 21:34:59 följande:
    Katastrof.
    KaTTastrof sa Bill. Eller om det var Bull?
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-20 21:34:59 följande:
    Katastrof.
    Katastrof?
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-11-21 19:40:26 följande:

I morgon ska Rödluvan ge någon form av besked, mest troligt är väl att hon behöver mer tid... tid för vad?

Hon kan knappast jöja något som en majojitet skulle accepteja.

Som det ser ut enligt opinionssiffror jag såg så åker både L och MP ut vid ett extraval. Låt oss hoppas på det!

Du tror dig veta, ja kanske har du rätt... eller också inte. Kanske jag anar något också. 

De som inte går och röstar, de hoppas jag håller tyst efteråt. Använder man inte sin demokratiska röst så ska man bara tiga. Det tror jag att vi är överens öm.

Hon lidej nog av ett komplex tjoj jag. Och inte då dialekatalt utan mej att inte få igenom sitt pajtis politik. Då äj det joligaje att sätta stopp föj andja att få igenom dejas.

Men det är väl vara inbilla henne tro att hon sitter på ett magiskt budskap som alla är villiga att lyssna till. Hpn framstår mer som den där unga tjejen som efter sin student ska upptäcka vätlden till sin fars förtret, skriker och slår i dörrar när han säger emot, åker ändå iväg ett halvår och har hemlängtan efter en vecka. Men så länge viljan gick igenom bara, kosta vad det kosta vill. Patetiskt och omoget. Skulle tro att hennes sondering är slut helt imorgon men åter igen, bara att sätta sig med sossarna så är det klart. Jag hoppas du har rätt men många skulle nog stödrösta på extremistiska MP vid skarpt läge.

Ja, så pass gott hör jag på männniskor att jag vågar påstå det. Och du är liksom inte ensam där. Helt överens, är man så bekväm att man inte röstar så har man inte förstått vilken tid i historien man har priviligerats tillhöra.