• Anonym (1789)

Helkroppstråden

Anonym (Huga) skrev 2018-11-21 19:41:39 följande:

KaTTastrof sa Bill. Eller om det var Bull?

Skickligt att ta den, trots att jag vägrade lägga till ett t!
  • Anonym (1789)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-21 21:28:18 följande:

Katastrof?

Göteborg.
  • Anonym (Avundsjuk)

Du kanske skulle behöva en svenska lektion!

Anonym (1789) skrev 2018-11-21 21:33:40 följande:

Hon lidej nog av ett komplex tjoj jag. Och inte då dialekatalt utan mej att inte få igenom sitt pajtis politik. Då äj det joligaje att sätta stopp föj andja att få igenom dejas.

Men det är väl vara inbilla henne tro att hon sitter på ett magiskt budskap som alla är villiga att lyssna till. Hpn framstår mer som den där unga tjejen som efter sin student ska upptäcka vätlden till sin fars förtret, skriker och slår i dörrar när han säger emot, åker ändå iväg ett halvår och har hemlängtan efter en vecka. Men så länge viljan gick igenom bara, kosta vad det kosta vill. Patetiskt och omoget. Skulle tro att hennes sondering är slut helt imorgon men åter igen, bara att sätta sig med sossarna så är det klart. Jag hoppas du har rätt men många skulle nog stödrösta på extremistiska MP vid skarpt läge.

Ja, så pass gott hör jag på männniskor att jag vågar påstå det. Och du är liksom inte ensam där. Helt överens, är man så bekväm att man inte röstar så har man inte förstått vilken tid i historien man har priviligerats tillhöra.

• Anonym (1789)
    Anonym (Avundsjuk) skrev 2018-11-21 21:46:45 följande:

Du kanske skulle behöva en svenska lektion!

Om du tar en lektion i småländska så ska jag överväga saken. Ingår sär skrivning i sådan lektion tror du, eller är det bara de som hävdar andra behöva en som agerar föredöme?
  • Falcore

Vad fan hände? Två bildtrådar fullkomligt förstörs av idiotiska diskussioner. Håll er till ämnet, eller håll käften.

• Anonym (1789)
    Falcore skrev 2018-11-21 21:57:04 följande:

Vad fan hände? Två bildtrådar fullkomligt förstörs av idiotiska diskussioner. Håll er till ämnet, eller håll käften.

Jaha.

Visa pattarna! Öh shit alltså. Kan ingen fin man blotta sin muskulösa bringa hihi :)
  • Anonym (Avundsjuk)

Om du tänker på Svenska lektion så kan man skriva det med sär skrivning! Det får du lära dig på lektionen!

Anonym (1789) skrev 2018-11-21 21:50:04 följande:

Om du tar en lektion i småländska så ska jag överväga saken. Ingår sär skrivning i sådan lektion tror du, eller är det bara de som hävdar andra behöva en som agerar föredöme?

• Anonym (1789)
    Anonym (Avundsjuk) skrev 2018-11-21 22:02:20 följande:

Om du tänker på Svenska lektion så kan man skriva det med sär skrivning! Det får du lära dig på lektionen!

Du kan få välja sarkastisk lektion istället för småländsk. Välj du.
  • Anonym (Avundsjuk)

Så kan man också erkänna att man har fel!

Anonym (1789) skrev 2018-11-21 22:03:39 följande:

Du kan få välja sarkastisk lektion istället för småländsk. Välj du.

• Anonym (Lydia)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-21 21:34:37 följande:
    Göteborg.
    Jag kommer inte från Blöteborg