• Anonym (1789)

Helkroppstråden

Anonym (Huga) skrev 2018-11-18 19:25:04 följande:

Ja, faktiskt är det till Kanarieöarna jag ska.

Men någon toabild blir det inte, vare sig med eller utan katt. 

Jag har två stora hundar som skulle kunna få skyla isåfall, står de framför mig så blir det bara en... hundbild.  Men hundar är inte tillåtna på charterresor så, nä det blir ingen bild.   Men jag kan ju alltid posta ett foto på lavastranden, har man aldrig sett en strand bestående av lavasand så är det rätt unikt faktiskt.

Misstänkte det.

Är det två Grand Danois så tar de väl upp hela badrummet. Ja men en lavastrand kan vara fint att beskåda i januarislasket, posta en du. Dessutom får säkert någon här inne stånd då.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-18 19:07:06 följande:
    Madicken har en fin kropp! Äkta utan kladd och/eller fejk.
    Jag är inte rätt person att bedöma kvinnokroppar egentligen men... jo, det är bra när man vågar fast man inte är "perfekt".
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-18 19:36:14 följande:
    Misstänkte det.

Är det två Grand Danois så tar de väl upp hela badrummet. Ja men en lavastrand kan vara fint att beskåda i januarislasket, posta en du. Dessutom får säkert någon här inne stånd då.
    Lovar att visa lavastranden när det beger sig. Än är det ett tag till januari. 
    Haha, ja det ståndet bjuder jag på!
    (Fast slipper helst att se det.) Oskyldig

Snart dags för sängen, i morgon är det måndag. Igen. Nio måndagar kvar sen jä**ar är det sommar igen! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Lydia)
    PerLund skrev 2018-11-18 12:46:03 följande:
    Hej du! :) Vill bara säga att du har galet fina ben och rumpa! :D

Jag förstår att du få höra hur fin du är varje dag men jag hoppas att du får ett leende på dina läppar av komplimanger du får. :) Din rumpa får du gärna lägga ut fler bilder på, man glömmer typ av andningen när man ser hur fin den är! :)

Ha en underbar söndag och må bäst! :)
    Tack för det. 
    Jag får inte höra att jag är vacker varje dag fast det är klart att man blir glad när någon säger att man är fin.
    Jag har laddat upp många bilder på min rumpa fast dom har tyvärr blivit raderade.
    Ha  det gott
    PerLund skrev 2018-11-18 13:56:49 följande:
    Hej du! :)

Det du tränar funkar verkligen för dig, du har en galet vacker kropp! :)

Bra jobbat!

Ha en toppen söndag och må bäst! :)
    Jag tränar lite olika kroppsdelar då jag är på gymmet 
    PerLund skrev 2018-11-18 14:00:33 följande:
    Oj vilken rumpa, dig hoppas man ju på att få svar ifrån. :D
    TackGlad

• PerLund
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-18 23:05:45 följande:

Tack för det. 

Jag får inte höra att jag är vacker varje dag fast det är klart att man blir glad när någon säger att man är fin.

Jag har laddat upp många bilder på min rumpa fast dom har tyvärr blivit raderade.

Ha  det gottJag tränar lite olika kroppsdelar då jag är på gymmet Tack

Du om någon borde få höra det varje dag. :)

Och jag kan bara säga att jag ångar att jag inte vart medlem på Familjeliv mycket mycket tidigare ifall jag har missa fler bilder på dig fina rumpa! Men jag kan ju alltid hoppas på att du själv har kvar dom och lägger upp dom igen. :D
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-11-18 20:07:57 följande:

Lovar att visa lavastranden när det beger sig. Än är det ett tag till januari. 

Haha, ja det ståndet bjuder jag på!

(Fast slipper helst att se det.) 

Snart dags för sängen, i morgon är det måndag. Igen. Nio måndagar kvar sen jä**ar är det sommar igen! 

Det tycker jag du ska! Ståndet till trots. Kanske har vi turen att det döljs i en trosa, möjligheten finns onekligen.

Nio måndagar går fort. Först kommer Lucia med sitt blonda hår (förlåt nu var jag rasistisk, han kommer med sitt svarta hår menar jag), sedan tomten med sitt vita skägg (förlåt, nu förminskade jag HBTQ-rörelsen, hen kommer såklart med regnbågsfärgat, könsneutralt skägg) och därefter sker nyval till riksdagen. Nu borde mina PK-åsikter vara godkända.
  • Cbxen

Tack för det. 

Du är jättefin Lydia ???? gillar dina bilder ????

Tack för det. 

Du är jättefin Lydia ???? gillar dina bilder ????
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-19 09:08:46 följande:
    Det tycker jag du ska! Ståndet till trots. Kanske har vi turen att det döljs i en trosa, möjligheten finns onekligen.

Nio måndagar går fort. Först kommer Lucia med sitt blonda hår (förlåt nu var jag rasistisk, han kommer med sitt svarta hår menar jag), sedan tomten med sitt vita skägg (förlåt, nu förminskade jag HBTQ-rörelsen, hen kommer såklart med regnbågsfärgat, könsneutralt skägg) och därefter sker nyval till riksdagen. Nu borde mina PK-åsikter vara godkända.
    Åh, herreminje... ett stånd i en trosa, skona mig!
    Fast det finns folk till allt, man slutar aldrig förvånas.
    De borde faktiskt finnas BH till män också. Ball-hållare. För jämställdhetens skull.
    Fast kön är bara en social konstruktion. 
    Har jag hört.

Nu är det bara åtta måndagar kvar. 
    Jag kan köpa mycket runt Lucia, men att spöka ut en man (oavsett hud- och hårfärg) till Lucia... är fanimig ett helgerån.

Vilket är nästa helgon som ska göra till åtlöje? Den helige Birger... eller nej jag menar såklart den heliga Birgitta!

Tror du det blir ett extraval förresten?
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-11-19 16:50:12 följande:

Åh, herreminje... ett stånd i en trosa, skona mig!

Fast det finns folk till allt, man slutar aldrig förvånas.

De borde faktiskt finnas BH till män också. Ball-hållare. För jämställdhetens skull.

Fast kön är bara en social konstruktion. 

Har jag hört.

Nu är det bara åtta måndagar kvar. 

Jag kan köpa mycket runt Lucia, men att spöka ut en man (oavsett hud- och hårfärg) till Lucia... är fanimig ett helgerån.

Vilket är nästa helgon som ska göra till åtlöje? Den helige Birger... eller nej jag menar såklart den heliga Birgitta!

Tror du det blir ett extraval förresten?

Min chansning är att en del här gör mer än bara har stånd i trosor dessvärre. Usch. Bra idé med ball-hållaren, å andra sidan ska det krävas att de har ballar och det verkar bildligt uttryckt saknas sådana. Så för de är det antagligen tur att människan av idag vill göra könen till en social konstruktion.

Håller med dig där men vi ses sorgligt nog som dinosarier som tycker Lucia är en kvinna, inte en man. Antar att de män och kvinnorna har en strap on hemma.

Skönt med åtta måndagar kvar. Apropå paus från verkigheten kommer man onekligen in på svensk politik. Tror att nästa statsministeromröstning, innan jul, av Löfven kommer röstas ned. Men om bara den där maktgalna, rödhåriga missionskämpen, som tror bildandet handlar om henne, tillsammans med L hoppade upp i sosse-knät så är det ju klart. Ena sekunden hävda att man vill ha en alliansregering och dessutom med garanterade ministerposter i en sådan för att i nästa sekund trycka rött är att omyndigförklara väljare. Allt för ett spöke på 17% som man inbillar sig sla försvinna till nästa val. Jag tror Sverige skulle tjäna på att inte vara så extremt i allt, som i detta fall, annars är exempelvis ett nyval nära. Vad tror du?
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-11-19 17:22:06 följande:
    Min chansning är att en del här gör mer än bara har stånd i trosor dessvärre. Usch. Bra idé med ball-hållaren, å andra sidan ska det krävas att de har ballar och det verkar bildligt uttryckt saknas sådana. Så för de är det antagligen tur att människan av idag vill göra könen till en social konstruktion.

Håller med dig där men vi ses sorgligt nog som dinosarier som tycker Lucia är en kvinna, inte en man. Antar att de män och kvinnorna har en strap on hemma.

Skönt med åtta måndagar kvar. Apropå paus från verkigheten kommer man onekligen in på svensk politik. Tror att nästa statsministeromröstning, innan jul, av Löfven kommer röstas ned. Men om bara den där maktgalna, rödhåriga missionskämpen, som tror bildandet handlar om henne, tillsammans med L hoppade upp i sosse-knät så är det ju klart. Ena sekunden hävda att man vill ha en alliansregering och dessutom med garanterade ministerposter i en sådan för att i nästa sekund trycka rött är att omyndigförklara väljare. Allt för ett spöke på 17% som man inbillar sig sla försvinna till nästa val. Jag tror Sverige skulle tjäna på att inte vara så extremt i allt, som i detta fall, annars är exempelvis ett nyval nära. Vad tror du?
    Jag har hela tiden trott att det skulle lösa sig men jag börjar tvivla.
    Ser inte hur det skulle gå till faktiskt.

Tror som du att Löfvén kommer röstas ner inom en hyfsat snar framtid. Varför skulle det blivit någon skillnad sedan i september? Hoppetossan säger ju att hon inte vill regera med SL som statsminister samtidigt som hon, som sagt, röstar ner Kristersson. För att hon är så skitnödigt rädd för Åkesson.

Det går inte att låtsas som att "spöket" inte finns, för det gör det ju i allra högsta grad. Och sanna mina ord, blir det extraval så kommer SD öka. Det vågar jag sätta min ena sko på. 
    Min förhoppning är att MP får på moppo och det känns inte helt irrelevant att tro.

Hur det sedan blir... ja det återstår att se.

Det finns väl risk att valdeltagandet kommer bli lågt, själv kommer jag definitivt att rösta och min röst hamnar hos samma parti som i valet i september.