• Anonym (1789)

Helkroppstråden

Anonym (Avundsjuk) skrev 2018-11-21 22:08:42 följande:

Så kan man också erkänna att man har fel!

Nej men däremot att påpeka hur pass mycket du missade på grund av antingen bristfällig läsförståelse eller avsaknad av sarkasm.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-21 22:10:40 följande:

Jag kommer inte från Blöteborg 

Läs Hugas kommentar så förstår du.
  • Moderator

Hej,
    Flertalet medlemmar önskar att tråden ska få återgå till att vara en bildtråd. Ni får gärna starta en spinoff-tråd för att snacka i allmänhet.

/Admin

Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: [email protected]
  • Anonym (1789)

Förslagsvis att det börjar postas bilder av de medlemmarna med klagomål i så fall? Och att de osmakliga kommentarerna som efterföljer upphör. Om det nu ska vara en så kallad bildtråd vill säga. Det är ju ingenting att gömma sig under bara.

• n bengtsson

132 200 inlägg, varav 132 150 är bara sk*t. Otrevliga kommentarer, påhopp, start av politiska diskussioner etc etc.

Det enda sättet att få en bildtråd som denna helt säkert var tänkt, är att allt som är ovidkommande omedelbart tas bort. Snälla Admin, du är den enda som kan göra detta!?!

Mitt förslag är att tråden startas om, alla som lagt in bilder, lägger in dem igen, och att Admin direkt rensar bort ovidkommande inlägg. Det blir säkert bara ett 50-tal inlägg kvar, och alla kommer att vara intressanta!

Hoppas att vår Admin kan tänka sig detta?

• Anonym (Lydia)
    n bengtsson skrev 2018-11-22 09:23:26 följande:

132 200 inlägg, varav 132 150 är bara sk*t. Otrevliga kommentarer, påhopp, start av politiska diskussioner etc etc.

Det enda sättet att få en bildtråd som denna helt säkert var tänkt, är att allt som är ovidkommande omedelbart tas bort. Snälla Admin, du är den enda som kan göra detta!?!

Mitt förslag är att tråden startas om, alla som lagt in bilder, lägger in dem igen, och att Admin direkt rensar bort ovidkommande inlägg. Det blir säkert bara ett 50-tal inlägg kvar, och alla kommer att vara intressanta!

Hoppas att vår Admin kan tänka sig detta?

1 132 200 inlägg är det i tråden.
    Tråden var trevligare när jag postade min första bild för då var det inte så mycket pajkastning i tråden.
    Om du vill anmäla något så är det bäst att du anmäler det direkt till admin för det  är inte alltid som hen tittar in i tråden  
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-22 21:19:50 följande:
    Tråden var trevligare när jag postade min första bild för då var det inte så mycket pajkastning i tråden.
    Om du vill anmäla något så är det bäst att du anmäler det direkt till admin för det  är inte alltid som hen tittar in i tråden  
    Nej du Lydia, nu har du sett fel. 
    Just nu, i skrivande stund, är det 133 287.

Mjau! Flört
  • Anonym (1789)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-22 21:19:50 följande:

Men nu har du ju trots det gjort comeback.

Igen.
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-11-19 20:42:51 följande:

Reprisbild

Fast fin och välformad, din rumpa är riktigt go och vacker.
  • Anonym (Lydia)
    Anonym (Huga) skrev 2018-11-22 21:30:32 följande:
    Nej du Lydia, nu har du sett fel. 
    Just nu, i skrivande stund, är det 133 287.

Mjau! Flört
    Jag ger mig för jag hade fel den här gången.
    Tråden är i alla fall läst 30480999 gånger.
    Gnägg