• eber4

Helkroppstråden

Anonym (???) skrev 2013-07-15 11:31:40 följande:
    Männen i denna tråden håller ju på att svimma av några nakenbilder och det gör väl ingen vettig man som liksom har en kvinna hemma han tänder på? Eller har jag fel? Det är ju inga tjejer som blir lika "tokiga" som männen i tråden? Eller gör de sig till för att tjejerna ska bli glada?

Jag förstår inte riktigt diskussionen som uppstått här. Är det alltså någon som regerar på att männen är för generösa med komplimanger? Hur kan det vara ett problem?
  • studentbruttan29
    Anonym (rund) skrev 2013-07-15 05:31:42 följande:
    Gammal bild på mig:

Du är jättefin.  Hjärta
  • ooOO MM OOoo

Eber4- bittra människor får man räkna med :)

• Anonym (???)
    eber4 skrev 2013-07-15 11:47:20 följande:

Jag förstår inte riktigt diskussionen som uppstått här. Är det alltså någon som regerar på att männen är för generösa med komplimanger? Hur kan det vara ett problem?

Jag tycker inte det blir trovärdigt då, men jag vet ju att en del gillar att överdriva. Varför är inte kvinnorna så exalterade då?
  • Anonym (???)
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-15 12:00:57 följande:
    Eber4- bittra människor får man räkna med :)

Är man bitter om man inte gillar folk som överdriver?
  • studentbruttan29
    Anonym (???) skrev 2013-07-15 12:09:21 följande:

Jag tycker inte det blir trovärdigt då, men jag vet ju att en del gillar att överdriva. Varför är inte kvinnorna så exalterade då?
    Vi kan behärska oss rätt bra..eller så är kropparna trevliga att titta på men vi går inte iväg och tokpullar bara för att en snygg bild dyker upp. Vi sitter inte heller och sparar bilderna för att titta på "lite senare". Många killar har bilderna som runkobjekt och tycker om fina saker att titta på. Jag lovar att om killarna hade lagt upp bilder på skor har kvinnorna blivit lika till sig som killarna.

• Anonym (???)
    studentbruttan29 skrev 2013-07-15 12:12:11 följande:
    Vi kan behärska oss rätt bra..eller så är kropparna trevliga att titta på men vi går inte iväg och tokpullar bara för att en snygg bild dyker upp. Vi sitter inte heller och sparar bilderna för att titta på "lite senare". Många killar har bilderna som runkobjekt och tycker om fina saker att titta på. Jag lovar att om killarna hade lagt upp bilder på skor har kvinnorna blivit lika till sig som killarna.

SKOR?? Tror du att killar sparar bilderna i denna tråden? Då måste de väl ändå ha ett tråkigt "riktigt" liv??
  • Anonym (A2)
    Anonym (???) skrev 2013-07-15 12:14:19 följande:

SKOR?? Tror du att killar sparar bilderna i denna tråden? Då måste de väl ändå ha ett tråkigt "riktigt" liv??
    Haha...fanns bilder här som dök upp på ett annat forum....
  • studentbruttan29
    Anonym (???) skrev 2013-07-15 12:14:19 följande:

killar i tråden har redan erkänt detta. Tror du att de ljuger eller? Inget konstigt att killar gör så.