• Thespanker

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-07-15 12:35:31 följande:
    Det finns rövhål...och så finns det rövhål. Typ dig. Jag Älskar den ena sorten.

Du får gissa vilken, Anna, och eftersom det är du, så skall du få gissa tre gånger. Jag tror du med ditt intellekt kommer behöva tre gissningar. 

Sätt igång, så skall du få det rätta svaret vad det lider.

Ha en skön dag du också. Glad 

Säg inte att du är boytoy till ANNA W
  • Anonym (A2)
    lollat skrev 2013-07-15 12:38:09 följande:
    Oj, vilken skev bild du har av att folk är lite bekräftelsesökande.

Hade du sagt "fuckable" så  hade jag blivit mer än nöjd. Då vet jag att någon på internet tycker jag ser knullbar ut, vilken leder till ökat självförtroende i andra sammanhang.

Hade du sagt att mina armar var snygga, men mina tuttar är hängiga hade jag nog gjort lite mer armhävningar. Helst hade jag bara tagit emot "söt" eller snygg.

Anton, tack för den fina kommentaren.

Studentbruttan, lätt! Men tränar man upp snygga tuttar som tjej? Om du nu är en brutta.

Är väl mer tveksamt...skulle mer satsa på en hen.
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-07-15 12:35:31 följande:
    Det finns rövhål...och så finns det rövhål. Typ dig. Jag Älskar den ena sorten.

Du får gissa vilken, Anna, och eftersom det är du, så skall du få gissa tre gånger. Jag tror du med ditt intellekt kommer behöva tre gissningar. 

Sätt igång, så skall du få det rätta svaret vad det lider.

Ha en skön dag du också. Glad 

Jag gissar att Du älskar MIG!!!! Var det rätt?
  • studentbruttan29
    Studentbruttan, lätt! Men tränar man upp snygga tuttar som tjej? Om du nu är en brutta.
    Klart man gör.   =)   Så de blir fastare och sitter lite högre upp. 
  • Anonym (???)
    Oj, vilken skev bild du har av att folk är lite bekräftelsesökande.

Hade du sagt "fuckable" så  hade jag blivit mer än nöjd. Då vet jag att någon på internet tycker jag ser knullbar ut, vilken leder till ökat självförtroende i andra sammanhang.

Hade du sagt att mina armar var snygga, men mina tuttar är hängiga hade jag nog gjort lite mer armhävningar. Helst hade jag bara tagit emot "söt" eller snygg.

Anton, tack för den fina kommentaren.

Men om jag sa att alla killar i tråden var knullbara? Hade du då tyckt att det var speciellt om jag sa det till dig också? Och att du gör fler armhävningar om nån på FL säger att tuttarna är hängiga? Vad tycker du själv? 

Kolla på din egen bild och gör en egen bedömning...inte så illa va??  
  • Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2013-07-15 12:41:33 följande:

Jag gissar att Du älskar MIG!!!! Var det rätt?
    Se inlägg 14 682.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-07-15 12:43:04 följande:
    När jag jobbade på ett större mentalsjukhus tidigare fanns det vissa patienter som inte begrep ett och annat, fast det var liksom ingen ide att ens försöka förklara vad saken handlade om, med tanke på patientens mentala tillstånd. Av någon underlig anledning får jag samma känsla med dig, Anna. Fråga mig inte varför. Men jag gissar att det beror på nåt !!!

Det är väldigt lätt att provocera dig...vad beror det på?
  • Anonym (A2)
    Anonym (???) skrev 2013-07-15 12:45:46 följande:

Det är väldigt lätt att provocera dig...vad beror det på?

Visst är det kul... hon hugger som en liten terrier.
  • Anonym (???)
    Anonym (A2) skrev 2013-07-15 12:47:20 följande:

Visst är det kul... hon hugger som en liten terrier.

Jag behöver stock eller choklad idag!!!Skäms För att dämpa skiten måste jag tvångsmässigt provocera.