Helkroppstråden
Nu har du 2 låtar Quexet. En från Neol och en från pillare ;)
Nu har du 2 låtar Quexet. En från Neol och en från pillare ;)
Efter denna idiotiska perioden idag och nu att jag märker att vissa föredrar ignorera, låt mig försöka använda den demokratiska processen: hur många av er vill att jag ska sticka? Snälla försök med antingen oanonyma konto eller anonyma som ni har användt under en lång period. Tack för ärligt svar allihopa. :)
Haha, tack snälla du! Okej då väntar jag med spänning! Jajemensan, har båda klara i huvudet! Kommer kanske inte bli sådär jättepoppis efter det, men det kan jag ta!
Får se om jag får låna kameran av sambon i helgen bara, imorgon jobbar jag heldag igen. Några få, men dom är inte många! Tur att man har samlat på sig ett gäng under åren!
Tack lillebror! Jag ville se hur många det finns men ingen vågar svara. Jag antar reaktionen blir likadan om jag frågar vem som vill att jag ska stanna. Demokratin funkar förmodligen inte.
Hehe, du vet inte vilka bilder jag har i huvudet, det hör jag det! Kommer bli bannad från HKT o då är det inte pga avklätt!
Så du ska sms till det nr du har då eller? Hur tänkte du nu?
En annan är ju så modern att man inte änns äger en mobil vetty! Ajajaj, wow! Jo men lägg ut några bilder till så är jag nog på ska du se! Kramas, kela, gosa o mysa. Ja va fan, varför inte?
Hi hi Om ni är snälla så tar vi kanske bilder när vi myser ;)
Kvällsbild tema musik
"Vart ska vi sova inatt"
kvällscollage!
Hmm är inte så grym på kollage fina Kex, hoppas detta duger
Ser bra ut killen och jag gillar att v-stilen utövas på andra ställen än i backhopparbacken.
Fin bild men vad är V-stilen?