• killen

Helkroppstråden

Anonym (Quexet) skrev 2015-03-27 19:30:22 följande:

Jag lägger ju bara in bilder när jag är hemma, vilket innebär att jag kan ta bort dom när jag vill! Dessutom har jag sett dom flesta av mina bilder... 

E du ALLA? :P

Jag bryr mig inte egentligen för jag brukar hinna se dina tidsbestämda bilder :p :). Har lärt mig att kolla in då o då ;)
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-27 19:47:01 följande:

Ingen privat visning alltså...  vilken besvikelse!  Hoppas på en riktig belöning i den andra tråden då! Jo jag känner mig lite som ALLA ibland!  

Ja det är vissa som har lärt sig mitt "schema". Men jag har ju bara haft tidsbestämda bilder när jag har tabbat mig o postat i fel trådar! 

Brukar bli eftet nåt glas :p :) Sen så råka jag påminna dig nån gång :p
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-27 19:58:49 följande:

Du kommer ju komma ikapp om du håller på o lägger ut bilder hela tiden!  

Jag ska nog kolla om jag hittar någon riktigt gammal bild som kan passa till någon låt! 

Klart måste ju ta upp jakten låg ju 7 poäng efter :p pga dina bonuspoäng igår o mina tabbar i onsdags :p

Ingen övrig kommentar om bilderna? Fyndighet eller nåt :p
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-27 20:12:22 följande:

Så du menar att mitt omdöme försvinner med vinet? Hehe, sorry! Jag trodde det var samma som i den andra!  Så kan det gå när man multitaskar på hög nivå!

Men ja det var lite fyndigt faktiskt! 

Nej kör jag samma bilder på bägge så får man ju bara hälften av poängen :p

Btw har du vart på T-röd ida när du inte ser skilland på fram o baksida. O med eller utan kläder :p
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-27 20:24:06 följande:

Hahaha... Va f*n skojjar du eller? *suck* (blir lite trött på mig själv!) Jag kommer faktiskt inte ihåg vad det var för bild i den andra så jag antog bara, eftersom jag brukar lägga ut typ samma i båda! 

Kanske ska hälla ut mitt glas istället för att "springa" runt o smutta på det! Eller kanske sätta mig ner o sitta still en liten stund?!

Det var baksidan som vara fick 1poäng för du känner flåset i nacken ;) den ligger kvar där :)

Sätt dig ner andas o sippa på ditt vin ;)
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-27 22:52:49 följande:

Fortsätter på mitt o Killens tema musik 

Eiffel 65 - Blue

Fuusk sätter press på mig 20-11 :o Men fint :)
  • killen
    tiaani skrev 2015-03-27 23:56:46 följande:

Första gången jag är nöjd över min kropp! Med lite träning så!

Den kroppen ska du va jävligt nöjd med:)
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-28 13:10:05 följande:

Fortsätter på musiktemat då....

Madonna - Like a virgin 

27-15 :p Skulle inte du ligga lågt i helgen :p gaaah

Grymt fin iaf :)
  • killen
    tiaani skrev 2015-03-28 17:55:09 följande:

Tog en till bild idag. Och som från min förra bild så sa jag att jag börjar bli nöjd och någorlunda stolt med kroppen efter en sjukdom.Nirvana - Smells Like Teen Spirit

riktigt fint o kul du e me på tema musik :)

[quote=75079565][quote-nick]Charlotte73 skrev 2015-03-28 18:13:25 följande:[/quote-nick][/quote]

Wow :) me like :)
Svar på tråden Helkroppstråden