• FjärilVingad73

Helkroppstråden

Jag funderar ibland på vem av tjejerna som är snyggast här, och fasiken om inte PD tar första pris!!
    Så jäkla fin kropp! Och iom att jag vet liiite mer än så, så vet jag också att hon är en bra, vettig människa!

*gillar*

• Anonym (sa)
    pinkdolly skrev 2013-07-18 21:29:08 följande:

Och du ska inte göra något åt din personlighet? Tycker det är så sött att du byter anonyma nick hela tiden. Jag har sagt till dig innan, dina bittra kommentarer biter inte på mig. Jag är ledsen!
    Vill du hellre att jag ljuger för dig och säger att din kropp är fin? Skulle du må bättre av den lögnen?
  • pinkdolly
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-18 20:50:07 följande:
    Vadå ölmage... Knäppgök!! Sexig snarare

Inchthing skrev 2013-07-18 21:28:36 följande:
    Najs

Qwerty85 skrev 2013-07-18 21:28:29 följande:
    Det gör typ ALLA, hon är sjukt sexig! Alla andra är bara avundsjuka.

UrBalans skrev 2013-07-18 21:27:19 följande:
    Jag tycker Dollyn är mkt sexig... Så dä så!

• ooOO MM OOoo

Kan bara hålla med FjärilVingad73 :)

• pinkdolly
    Anonym (sa) skrev 2013-07-18 21:48:19 följande:
    Vill du hellre att jag ljuger för dig och säger att din kropp är fin? Skulle du må bättre av den lögnen?

Haha nej, du får gärna säga vad du tycker. Jag vet att inte alla gillar hur jag ser ut, och det är väl tur att alla inte gillar samma sak. Jag kan ärligt säga att jag inte tänder på alla sorters kroppar jag heller. Så varsågod, säg vad du vill. Men jag tar inte illa åt mig, och jag vet att det är det du vill egentligen.
  • UrBalans

(Sa)- du behöver inte ljuga... Men har du bara klagomål så kan du väl hellre knipa... INGET tycks ju tilltala dig här ändå!

• pinkdolly
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-18 21:48:10 följande:
    Jag funderar ibland på vem av tjejerna som är snyggast här, och fasiken om inte PD tar första pris!! Så jäkla fin kropp! Och iom att jag vet liiite mer än så, så vet jag också att hon är en bra, vettig människa! *gillar*

Fina, fina fjäril! Tack vännen!
  • Nyfikne
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-18 21:48:10 följande:
    Jag funderar ibland på vem av tjejerna som är snyggast här, och fasiken om inte PD tar första pris!!
    Så jäkla fin kropp! Och iom att jag vet liiite mer än så, så vet jag också att hon är en bra, vettig människa!

*gillar*
  • Anonym (Allie)

Pink Dolly har en sjukt fin kropp. Äkta. Definitionen av kvinnokropp.