• Anonym (1)

Helkroppstråden

ooOO MM OOoo skrev 2013-07-19 08:23:09 följande:
    En liten bild så här på morgonen...

Tycke du var snygg med kläder, men nu du ojojoj! Nu förstår jag varför jeansen satt snyggt
  • Anonym (1)
    Anonym (Kroppsbild) skrev 2013-07-19 09:39:02 följande:
    Här är mitt bidrag från imorse!163 cm, 52 kg, 25 år.

Vackert!
  • Meddelande borttaget
  • sure
    Anonym (inte mig) skrev 2013-07-19 09:43:58 följande:

Förstår inte varför du är uppkäftig när man inte skriker ut att man vill sätta på dig, att du har en superb kropp och liknande. Det är inte snyggt enligt min mening, med en massa fläckar, that´s it. Finns många som tycker om Dalmatiner, jag föredrar jämnt fördelat pigment.

Bidrar med 4 bilder jag fick min man att ta på mig igår. Jag vet, denna bikini är gränsen till string, men det var den enda jag hade vid tillfället.

Bilden finns ju uppenbarligen upplagd på nätet för över 3 månader sen, så hur kan din man tagit den "igår"?
  • Qwerty85
    Anonym (inte mig) skrev 2013-07-19 10:12:10 följande:

Vad är ditt problem? Jag stjärnade ansikte för jag inte ville det skulle vara officiellt vem jag är, dumma jvla idiot. Ja det är jag, jag är inte Svensk, men jag kan svensk för min man är det.

Suck
    Oj! Så rädd man blir av att någon anonym som snor bilder från nätet anmäler en för att hänga ut en... när du uppenbarligen med ditt agerande orsakade att den stackars människan som la ut bilden på annat håll blev "uthängd".

Stackars patetiska anonyma fjant...
  • FjärilVingad73

Det är ju lätt att sno bilder på nätet och låtsas att det är bilder på en själv, i nåt patetiskt försök att hävda sig själv som omväxling till att hacka ner på andras bilder anonymt...

Men det är som jag brukar säga, än är inte den sista idioten född!!

• pinkdolly
    Anonym (inte mig) skrev 2013-07-19 09:43:58 följande:
    Förstår inte varför du är uppkäftig när man inte skriker ut att man vill sätta på dig, att du har en superb kropp och liknande. Det är inte snyggt enligt min mening, med en massa fläckar, that´s it. Finns många som tycker om Dalmatiner, jag föredrar jämnt fördelat pigment. Bidrar med 4 bilder jag fick min man att ta på mig igår. Jag vet, denna bikini är gränsen till string, men det var den enda jag hade vid tillfället.

Och jag förstår inte varför man sitter bakom ett anonymt namn och talar om att någon ser fel ut och sen snor bilder på nätet för man tydligen inte vågar lägga upp sin egen för "bedömning"? Och jag föredrar folk som står för vem dom är, det är inte snygg enligt min mening att hålla på som du gör. Men du är värd något som människa ändå.
  • Anonym (inte mig)

Min man inte här nu, inte skriva bra tala inte bra svensk.

bild gammal stjärnor facded jestreday

• ooOO MM OOoo
    Anonym (inte mig) skrev 2013-07-19 10:12:10 följande:

Vad är ditt problem? Jag stjärnade ansikte för jag inte ville det skulle vara officiellt vem jag är, dumma jvla idiot. Ja det är jag, jag är inte Svensk, men jag kan svensk för min man är det.

Suck

Förstår inte varför man skulle vilja vara anonym här när man ändå har en sida där man har ansiktet med... verkar fånigt....
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (1) skrev 2013-07-19 10:33:24 följande:

Tycke du var snygg med kläder, men nu du ojojoj! Nu förstår jag varför jeansen satt snyggt

*rodnar* Tack..:)