• ooOO MM OOoo

Helkroppstråden

Fint!

• Anonym (inte mig)
    pinkdolly skrev 2013-07-19 08:51:33 följande:

Jag ber om ursäkt för mitt dåliga pigment och för att jag föddes med leverfläckar, dumt av mig. Men det är ju tur att du tycker att jag är lika mycket värd som människa ändå.

Förstår inte varför du är uppkäftig när man inte skriker ut att man vill sätta på dig, att du har en superb kropp och liknande. Det är inte snyggt enligt min mening, med en massa fläckar, that´s it. Finns många som tycker om Dalmatiner, jag föredrar jämnt fördelat pigment.

Bidrar med 4 bilder jag fick min man att ta på mig igår. Jag vet, denna bikini är gränsen till string, men det var den enda jag hade vid tillfället.
  • FjärilVingad73

Och leverfläckar är ju verkligen nåt man väljer liksom.

*muttrar nåt inombords så jag slipper en röding*

• Thespanker
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-19 09:47:27 följande:
    Och leverfläckar är ju verkligen nåt man väljer liksom.

*muttrar nåt inombords så jag slipper en röding*

Val eller inte dom finns där.
  • Anonym (inte mig)
    röderaff skrev 2013-07-19 09:51:31 följande:
    Coolt att du har lagt ut
    Här kan man se ditt söta nylle också: buffyshot.tumblr.com/post/50934451585/carlama...#.Uejv8Mx

Vad är ditt problem? Jag stjärnade ansikte för jag inte ville det skulle vara officiellt vem jag är, dumma jvla idiot. Ja det är jag, jag är inte Svensk, men jag kan svensk för min man är det.

Suck
  • Anonym (inte mig)
    röderaff skrev 2013-07-19 09:51:31 följande:
    Coolt att du har lagt ut
    Här kan man se ditt söta nylle också: buffyshot.tumblr.com/p

PS, du är anmäld nu. Man får INTE hänga ut personer på det sättet du gjort, är väl för helvete anledning jag är anonym? Idiot är vad du är. Ds
  • puttex
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-19 08:27:45 följande:

Och så en liten rumpbild också då....
    Grym rumpa
  • UrBalans
    Anonym (inte mig) skrev 2013-07-19 09:44:56 följande:

Missade bilden i förra inlägget, här kommer den, tyck vad ni vill, detta är jag
    Det där med att smaken är som baken.... Det tillämpar jag nu!
  • UrBalans
    Anonym (Kroppsbild) skrev 2013-07-19 09:39:02 följande:
    Här är mitt bidrag från imorse!

163 cm, 52 kg, 25 år.
    Fiiiint
  • Qwerty85
    Anonym (inte mig) skrev 2013-07-19 09:44:56 följande:

Missade bilden i förra inlägget, här kommer den, tyck vad ni vill, detta är jag
    Usch, det äckligaste jag sett... bla bla *random klagomål som provocerar för att jag tror jag är cool*