• Anonym (sa)

Helkroppstråden

pinkdolly skrev 2013-07-18 21:52:25 följande:

Haha nej, du får gärna säga vad du tycker. Jag vet att inte alla gillar hur jag ser ut, och det är väl tur att alla inte gillar samma sak. Jag kan ärligt säga att jag inte tänder på alla sorters kroppar jag heller. Så varsågod, säg vad du vill. Men jag tar inte illa åt mig, och jag vet att det är det du vill egentligen.
    Okej, nä men jag sa bara min åsikt. Tyckte det var lite fjantigt att du trodde du såg sexig ut i den bilden. Kanske sexig för gubbar i din ålder hehe.
  • pinkdolly
    Anonym (sa) skrev 2013-07-18 22:08:21 följande:
    Okej, nä men jag sa bara min åsikt. Tyckte det var lite fjantigt att du trodde du såg sexig ut i den bilden. Kanske sexig för gubbar i din ålder hehe.

Ja, jo, du verkar ha problem med mina "poser" eftersom det var det du påpeka på en tidigare bild också. Och gubbar i min ålder? Hur gammal tror du att jag är? Har faktiskt aldrig träffat en gubbe som är 30 ;)
  • Anonym (sa)
    pinkdolly skrev 2013-07-18 22:11:38 följande:

Ja, jo, du verkar ha problem med mina "poser" eftersom det var det du påpeka på en tidigare bild också. Och gubbar i min ålder? Hur gammal tror du att jag är? Har faktiskt aldrig träffat en gubbe som är 30 ;)
    Ja men den kroppen så antog jag att du hade många år på nacken. :9 
  • FjärilVingad73

Undrar vem det är som har några år på nacken...? Synen börjar uppenbarligen ge vika i alla fall...

• pinkdolly
    Anonym (sa) skrev 2013-07-18 22:32:42 följande:
    Ja men den kroppen så antog jag att du hade många år på nacken. :9 

Hehe, tack så mycket snygging!
  • Anonym (sa)
    pinkdolly skrev 2013-07-18 22:35:14 följande:

Hehe, tack så mycket snygging!
    Haha, inte direkt en komplimang menmen.
  • Anonym (Bundrar)

Pinkdolly, du har en vacker kropp, den sista bilden med bh är utsökt

• pinkdolly
    Anonym (Bundrar) skrev 2013-07-18 22:52:09 följande:
    Pinkdolly, du har en vacker kropp, den sista bilden med bh är utsökt

Tack!!
  • Anonym (inte mig)
    pinkdolly skrev 2013-07-18 20:26:36 följande:

Njae, kan inte falla alla i smak. Har ju sett en del andra bilder på dig också. Tycker du är helt för blek, sedan tycker jag inte det är så sexigt tändande med leverfläckar, ser ut som bajsklumpar, sedan så verkar du ha någon liten hudutväxt nere vid troskanten på denna biten. Att du sedan väljer att ha string på dig, är bland det fulaste som finns, en rumpa ska hållas ihop, inte delas mitt itu.

Förstår om jag får en massa påhopp nu, men om man lägger ut bilder för att fiska bekräftelse och uppmärksamhet, så får man även tåla kritik. Men du är lika mycket värd som människa oavsett vad och det är ju många som går igång på en kropp, så även din.
  • FjärilVingad73

String verkar vara känsligt för folk?

Skönaste jäkla plagg som går att ha på sig under! Mormorstrosor går helbort alltså, string is the shit!!!