• Nyfikne

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-07-22 15:50:58 följande:
    Du kan väl för helvete inte utgå ifrån att varenda jävel läser varenda sidfot.....herre gud i himmelen. Eller va fan det nu heter !!!
  • Anton Chigurh
    Thespanker skrev 2013-07-22 15:52:56 följande:

Jag tror den kommentaren säger ganska mycket om vad du är för en person egentligen.
    Jaha...och !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Beckham)
    Nyfikne skrev 2013-07-22 15:50:24 följande:
     Kollade på din blogg lite.

Som nån påpekat ovan, är det nog inte lämpligt att du ska visa mer heller.

Ha det

Jag håller med om att hon inte visa mer. Det jag reagerade på var att någon hoppade på en annan för att han inte såg fotnoten om åldern. Jag själv såg bilden och en snygg midja, en midja som en 18-25 åring och skulle kunna ha om man inte bara sitter framför datorn och då tycker jag inte man ska hoppa mig en bara för att man såg en kropp som kunnat sitta på en mogen kvinna...thats all
  • Anonym (Beckham)

Förlåt för att jag skriver som en kratta men jag går samtidigt som jag skriver från telefonen.

• Thespanker

Det var inte min mening att hoppa på någon. Poängterade bara det olämpliga i att be en 17 åring visa mer.

• Nyfikne
    Anonym (Beckham) skrev 2013-07-22 15:56:22 följande:

Jag håller med om att hon inte visa mer. Det jag reagerade på var att någon hoppade på en annan för att han inte såg fotnoten om åldern. Jag själv såg bilden och en snygg midja, en midja som en 18-25 åring och skulle kunna ha om man inte bara sitter framför datorn och då tycker jag inte man ska hoppa mig en bara för att man såg en kropp som kunnat sitta på en mogen kvinna...thats all
    Jag såg och kommenterade från min mobil och fanns inte en chans att kunna läsa sidfoten.

• Thespanker
    Nyfikne skrev 2013-07-22 16:03:02 följande:
    Jag såg och kommenterade från min mobil och fanns inte en chans att kunna läsa sidfoten.

Nåja, du backade så fort du fick det påpekat. Bra.
  • Anonym (Beckham)
    Thespanker skrev 2013-07-22 15:59:50 följande:
    Det var inte min mening att hoppa på någon. Poängterade bara det olämpliga i att be en 17 åring visa mer.

Bra att du poängterade det. Det är lurigt dedär. 17 åriga tjejer kan se ut som 25 åringar i kroppen. Vet man dock om åldern ska man visa en mogen sida och ta sitt ansvar som vuxen.
  • Nyfikne
    Thespanker skrev 2013-07-22 16:03:51 följande:

Nåja, du backade så fort du fick det påpekat. Bra.
    Det viktigaste var att du kände dig nyttig.

• Thespanker
    Anonym (Beckham) skrev 2013-07-22 16:07:48 följande:

Bra att du poängterade det. Det är lurigt dedär. 17 åriga tjejer kan se ut som 25 åringar i kroppen. Vet man dock om åldern ska man visa en mogen sida och ta sitt ansvar som vuxen.

Absolut, men nu känns det som det är överspelat. Alla vet hennes ålder och ingen hetsar över mer bilder.