• Nyfikne

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2013-07-22 17:48:03 följande:
    ...säger den som har ett tvångsmässigt beteende att prata skit om varenda tjej i den här tråden. Antingen har de för stora tuttar eller så har de för små tuttar eller så är de så fula att du spyr. 
    Bara att ignorera, även om de är skitsvårt.

• Qwerty85
    ...säger den som har ett tvångsmässigt beteende att prata skit om varenda tjej i den här tråden. Antingen har de för stora tuttar eller så har de för små tuttar eller så är de så fula att du spyr. 

Men det finns bara några få förklaringar att han beter sig så här;

1. Han hatar kvinnor, kanske för att hans mamma älskade aldrig honom eller för mycket.
    2. Han har blivit sårad och "straffar" alla kvinnor för att han är omogen att växa upp.
    3. Han tänder på småpojkar och blir äcklad av kvinnokroppar
    4. Han blev tappad som barn och har en sjukdom som betecknas med bokstavskombination av hela alfabetet förutom I och Q...

Så Mandiisen, ingen ide att ta åt sig och absolut ingen ide att ens svara på dessa puckon.       
  • Mandiisen
    Qwerty85 skrev 2013-07-22 17:53:09 följande:

Men det finns bara några få förklaringar att han beter sig så här;

1. Han hatar kvinnor, kanske för att hans mamma älskade aldrig honom eller för mycket.
    2. Han har blivit sårad och "straffar" alla kvinnor för att han är omogen att växa upp.
    3. Han tänder på småpojkar och blir äcklad av kvinnokroppar
    4. Han blev tappad som barn och har en sjukdom som betecknas med bokstavskombination av hela alfabetet förutom I och Q...

Så Mandiisen, ingen ide att ta åt sig och absolut ingen ide att ens svara på dessa puckon.       
    HAHA! :D
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • Anonym (sa)

Har jag inte gjort, du påstår en massa dynga. Jag kommenterade bara hennes tuttar, som ja, vem som helst kan ju se att de verkligen inte var snygga nånstans, och så hoppar massa moraltanter på en.
  • Pappa med 3
    Anonym (rund) skrev 2013-07-15 05:31:42 följande:
    Gammal bild på mig:

Läckert!!!
  • Mandiisen
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 17:58:37 följande:

Har jag inte gjort, du påstår en massa dynga. Jag kommenterade bara hennes tuttar, som ja, vem som helst kan ju se att de verkligen inte var snygga nånstans, och så hoppar massa moraltanter på en.
    Du har inte kommenterat NÅGOT positivt i denna tråd.
    Om man då trycker på ''visa endast'' så nej.
    Men du kanske är litta gay ändå
  • Anonym (sa)
    Mandiisen skrev 2013-07-22 18:04:37 följande:
    Du har inte kommenterat NÅGOT positivt i denna tråd.

Om man då trycker på ''visa endast'' så nej.

Men du kanske är litta gay ändå

Gay för att vadå? För att jag inte finner din bröst snygga, som är lika stora som en mans?

Vart är logiken?

Vad jag kommenterat är irrelevant. Du blev onödigt spyfärdig.
  • Pappa med 3

Full fart på sommarlovstrollen på familjeliv som alltid.
    Men snart börjar skolan igen så då är det lugnt igen. 

• Mandiisen
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 18:10:30 följande:

Gay för att vadå? För att jag inte finner din bröst snygga, som är lika stora som en mans?
    Vart är logiken?

Vad jag kommenterat är irrelevant. Du blev onödigt spyfärdig.
    HAHAH!!
    ser du något posivit som du skrivit om någon i denna tråd? nej dåså. hahah,dör.

• Anonym (sa)

Varför ska jag behöva skriva positiva kommentarer, de tjejerna vet ju redan att de är snygga, så varför skulle jag kommentera?

Min kommentar till dig var inte elak, jag stärkte bara det du antog men du blev ju så kränkt.