• Mandiisen

Helkroppstråden

Anonym (???) skrev 2013-07-22 17:10:24 följande:

Om du nu är 17 år så har ju inte ens dina tuttar växt färdigt. Du kan ju inte börja tänka på att operera dem när du är 17 ÅR!!!!!! Vart är världen på väg?
    har somsagt gått igenom 2graviditeter och kommer inte få större. mina körtlar är redan utvecklade av ammning.
    och nästa år är jag väl för fasiken 18år och gör vad jag vill med mina tuttar??
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • ooOO MM OOoo

Anonym (Beckham)
    Så "Oj, där ser man" innebär att...??

• Mandiisen
    mycketsaft skrev 2013-07-22 17:07:09 följande:

Det är väl ändå du som ska svara på den frågan?
  • Anonym (???)
    Mandiisen skrev 2013-07-22 17:13:27 följande:
    har somsagt gått igenom 2graviditeter och kommer inte få större. mina körtlar är redan utvecklade av ammning.
    och nästa år är jag väl för fasiken 18år och gör vad jag vill med mina tuttar??

Nja, mina tuttar har varierat en del mellan barnen...så det är väl inte så säkert at dina växt färdigt...du har ju inte växt färdigt i kroppen annars. Inte ens hjärnan är ju färdig så dina tankar kanske också ändrar sig.
  • Mandiisen
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 17:18:49 följande:

Jag? Jag gav min åsikt om hennes tuttar och hon hoppade på mig direkt. Hon verkar inte riktigt frisk i skallen. Men nu säger hon oxå att hon har två barn och hon är 17 år. Äkta white-trash beteende.
    Det är trots en grupp där det stor att det spelar inge roll om man så är överviktig för det finns folk som tycker dom är fina ändå. att det är en feel good tråd.
    Och då tycker jag att han man inte snällt att säga i en sån här tråd så ska man inte skriva något alls.
    och det spelar väl ingen roll om jag är 17. jag visade inga naken bilder.
    Och ja, jag har 2barn. Men det är inge ''white-trash beteende''

• Mandiisen
    Anonym (???) skrev 2013-07-22 17:19:52 följande:

Nja, mina tuttar har varierat en del mellan barnen...så det är väl inte så säkert at dina växt färdigt...du har ju inte växt färdigt i kroppen annars. Inte ens hjärnan är ju färdig så dina tankar kanske också ändrar sig.
    Enligt min läkare (ska göra en stor och komplicerad op i höst så dom kollar hur utvecklad man är och om man växt färdigt)
    så är jag färdigväxt och utvecklad.
    ''färdig i hjärnan'' blir man aldrig om man så är 30 eller 50 eller 90.
    Så sluta skriv som om du vore 13 och låtsas kunna allt'
  • Anonym (sa)
    Mandiisen skrev 2013-07-22 17:22:44 följande:
    Det är trots en grupp där det stor att det spelar inge roll om man så är överviktig för det finns folk som tycker dom är fina ändå. att det är en feel good tråd.

Och då tycker jag att han man inte snällt att säga i en sån här tråd så ska man inte skriva något alls.

och det spelar väl ingen roll om jag är 17. jag visade inga naken bilder.

Och ja, jag har 2barn. Men det är inge ''white-trash beteende''

Jo det är ganska white trashigt. Planerar du ett trdje barn de kommande åren eller?

Hade folk ryckt att överviktiga personer är fina så skulle ju också överviktiga personer pryda reklamaffischerna. Så är inte fallet. Men jag är glad att du ska göra nåt åt dina tuttar för just nu kan man tro att du är en man om man döljer ansiktet.
  • Mandiisen
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 17:31:50 följande:

Jo det är ganska white trashigt. Planerar du ett trdje barn de kommande åren eller?

Hade folk ryckt att överviktiga personer är fina så skulle ju också överviktiga personer pryda reklamaffischerna. Så är inte fallet. Men jag är glad att du ska göra nåt åt dina tuttar för just nu kan man tro att du är en man om man döljer ansiktet.
    Jag och pappan till barnen planerade inte våra barn, Men har lätt att blir gravid trots p-medel.
    Klart jag vill ha ett till barn om sådär 5år. Älskar barn och älskar verkligen mina egna barn.

och HAHA, Vem är det egentligen som inte är frisk i huvudet?
  • Anonym (sa)

Du skämmer ju ut dig själv. Kan inte ta kritik om dina meloner och hoppar på folk. Att skaffa barn i sån ålder är aldrig bra för förhållanden från den åldern som håller beräknas till 0,0001procent.

• Mandiisen
    straight arrow skrev 2013-07-22 17:48:03 följande:
    ...säger den som har ett tvångsmässigt beteende att prata skit om varenda tjej i den här tråden. Antingen har de för stora tuttar eller så har de för små tuttar eller så är de så fula att du spyr. 
    haha, det förklarar en heel del!
    trodde han bara var på mig för jag var underårig men nu kan jag verkligen va 100 på att han behöver hjälp :o