• Mandiisen

Helkroppstråden

ooOO MM OOoo skrev 2013-07-22 16:47:06 följande:

Du ska inte bry dig om det där PUCKOT Mandiisen. Bara ignorera. Antagligen har han/hon/det aldrig sett eller känt bröst i verkligheten.
    haha, du är för go du :)
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • Anonym (sa)
    Mandiisen skrev 2013-07-22 16:54:35 följande:
    du har inte sett mina tuttar ens?

så svårt att bara hålla kakluckan då?

Jo du visade dem ju i ditt bikini foto. Utan bh har jag inte sett dem och det vill jag för guds skull inte.
  • Nyfikne
    Thespanker skrev 2013-07-22 16:51:51 följande:

Det är en viss skillnad på rollspel mellan vuxna och att be en 17 årig tjej om bilder. Återigen ledsen om jag kränkt dig på något sätt.
    Problemet är att du antog att jag hade uppfattat hennes ålder och medvetet uppmana henne att visa mer.
    Den friheten som du tar dig, skulle jag kunna ta på följande sätt och döma ut dig rent hypotetiskt:

Enligt min åsikt, så är fantasin om inte förbjudet eller illegalt, en spegel av vad vi önskar och tänder på innerst inne och i den bemärkelsen är tom tanken på sånt illa nog.

Men det gör jag inte.
  • Mandiisen
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 17:00:34 följande:

Jo du visade dem ju i ditt bikini foto. Utan bh har jag inte sett dem och det vill jag för guds skull inte.
    sån p*ssy som inte vågar va mer än anonymt heller. hiihi, gulligt.
  • Anonym (sa)
    Mandiisen skrev 2013-07-22 17:02:17 följande:
    sån p*ssy som inte vågar va mer än anonymt heller. hiihi, gulligt.

Vad är ditt problem?
  • Thespanker
    Nyfikne skrev 2013-07-22 17:02:10 följande:
    Problemet är att du antog att jag hade uppfattat hennes ålder och medvetet uppmana henne att visa mer.

Den friheten som du tar dig, skulle jag kunna ta på följande sätt och döma ut dig rent hypotetiskt:

Enligt min åsikt, så är fantasin om inte förbjudet eller illegalt, en spegel av vad vi önskar och tänder på innerst inne och i den bemärkelsen är tom tanken på sånt illa nog.

Men det gör jag inte.

Ojdå måste kränkt dig rejält. Ber om ursäkt igen.
  • Thespanker
    Nyfikne skrev 2013-07-22 17:02:10 följande:

Men det gör jag inte.

Ojdå måste kränkt dig rejält. Ber om ursäkt igen.
  • mycketsaft
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 17:05:27 följande:

Vad är ditt problem?

Det är väl ändå du som ska svara på den frågan?
  • Mandiisen
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 17:05:27 följande:

Vad är ditt problem?
    äsh sluta snea ;)

thespanker, jag vet att du såg denna bild i ett annat inlägg. men fick bara sån lust att skicka den till snubben här, lite kul får man ha mot dom som inte kan komma med ngot bra
  • Anonym (???)
    Mandiisen skrev 2013-07-22 16:54:35 följande:
    du har inte sett mina tuttar ens?
    så svårt att bara hålla kakluckan då?

Om du nu är 17 år så har ju inte ens dina tuttar växt färdigt. Du kan ju inte börja tänka på att operera dem när du är 17 ÅR!!!!!! Vart är världen på väg?