• Nadier69

Helkroppstråden

PAUSA skrev 2013-07-24 08:35:55 följande:

Solig det blir verkligen inte bättre än vad du är!! Jag är säker att du är vad naturen hade som mall då den skapade perfektion... Tack för detta ögongodis
  • PAUSA
    Nadier69 skrev 2013-07-24 08:50:24 följande:
    Solig det blir verkligen inte bättre än vad du är!! Jag är säker att du är vad naturen hade som mall då den skapade perfektion... Tack för detta ögongodis

Elakta tungor kommer säkert informera dig om att så inte är fallet (naturen har fått lite hjälp på traven) men tack ändå för vänliga ord {#emotions_dlg.flower}
  • Karios
    PAUSA skrev 2013-07-24 08:47:23 följande:
    Jag vet att du inte kommer göra oss besvikna Drömmer
    Såsom värd för badet ingår det att tillse att säkerhet respekteras, och att badet i övrigt tillfredställer de önskemål baderskorna må ge uttryck för
  • Nadier69
    PAUSA skrev 2013-07-24 08:52:56 följande:

Elakta tungor kommer säkert informera dig om att så inte är fallet (naturen har fått lite hjälp på traven) men tack ändå för vänliga ord {#emotions_dlg.flower}
    Då får jag väl säga att kirurgen skapade perfektion istället... inte värre än så
  • PAUSA
    Nadier69 skrev 2013-07-24 08:56:51 följande:
    Då får jag väl säga att kirurgen skapade perfektion istället... inte värre än så

Haha så kan man också se det om man som du har rätt inställningKyss
  • Qwerty85
    Nanime skrev 2013-07-24 06:46:11 följande:
    ;D härligt! Kul att man fick se dig också för en gång skull(kanske missat det tidigare)!

Måste ju ta och bidra lite nu också...

Bjuder på ett par bilder.

Shit! Du gör inte dagen lätt för mig.. Dagen blev genast mycket hårdare! ;)
  • PAUSA
    Karios skrev 2013-07-24 08:53:31 följande:
    Såsom värd för badet ingår det att tillse att säkerhet respekteras, och att badet i övrigt tillfredställer de önskemål baderskorna må ge uttryck för

Helt rätt inställning......... serviceinriktad till tusen låter det som Drömmer.
  • PAUSA
    UrBalans skrev 2013-07-24 10:15:47 följande:

Läckert UBSkål