• Anton Chigurh

Helkroppstråden

lilletrille skrev 2013-07-23 14:27:32 följande:
    Men vad sägs om att alla anmäler den där sorgliga människans inlägg istället för att ge honom uppmärksamhet? Jag gjorde det i går, och resultatet var att moderator plockade bort inlägget, samt skrev en varning i tråden. Gör vi alla samma sak så kommer de snart ta bort rätten att skriva anonymt och han får antigen sluta skriva eller börja stå för sina korkade kommentarer..
    Mmm, underbara Trille, jag har av princip aldrig någonsin anmält ett enda inlägg, tycker inte det har varit befogat, men faktiskt, så för din skull, så kan jag tänka mig att göra ett undantag. Inte för min skull, jag skiter det/dom rövhålen ett långt stycke, men tydligen finns det dom som tar åt sig, och då kan det faktiskt vara till lite hjälp om alla vettiga mänskor anmäler allt som är kränkande i tråden.

Bra Trille.....Kyss 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-07-23 20:31:13 följande:
    Anonym(sa) är en tjej.

Här är en bild på lille Birger.

och en på min inneboende, nallen:

Du är en vältränad herre, Birger, det må jag säga.....Skål
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym ( )

Birger är bra på att spela piano med *tipsar*

• Anonym (foras)
    Anonym ( ) skrev 2013-07-23 22:21:14 följande:
    Birger är bra på att spela piano med *tipsar*
    Hur vet du det???
  • Anonym ( )
    Anonym (foras) skrev 2013-07-23 22:22:35 följande:
    Hur vet du det???
    Jag bara gör det
  • Anonym (foras)

Birger är äggstocksprovocerande. Glad

• villagegirl

Efter två barn och mitt uppe i medelåldern, erkänner att jag utkämpar ett privat krig mot min egen kropp 
  • ooOO MM OOoo

Villagegirl- vilken ålder är medelåldern? :) jättefin är du :)

• Anonym (foras)
    villagegirl skrev 2013-07-23 22:52:41 följande:

Efter två barn och mitt uppe i medelåldern, erkänner att jag utkämpar ett privat krig mot min egen kropp 
    25, är det nya medelåldern? 
  • Gastkramaren91
    villagegirl skrev 2013-07-23 22:52:41 följande:

Ett krig du verkar ha under kontroll och vinna mot ser det ut som. Skrattande