• Minxx

Helkroppstråden

mepetite skrev 2013-07-23 16:13:17 följande:

Exakt. förstår inte varför folk envisas med att benämna detta äckel för en man! Mandisen är jättesnygg och det finns inte en normal man som inte skulle skriva det eller tycka det. har aldrig stött på en mogen man som har klagat på en kvinnas utseende. däremot en hel drös småtjejer med aptaskig självkänsla. SA och A2 är brudar, småbrudar! har dem något att invända mot min övertygelse så kanske det är dags att släppa på anonymiteten!
    Nä tror faktiskt det är en man, en väldigt omogen sådan. Klassiskt bland näthatande småkillar att klanka ner på kvinnors utseende. Det handlar inte alls om hur de ser ut utan går bara ut på att trycka ner dem.
    lilletrille har rätt, "sa" är en kille med chipstuttar och ölmage.
  • Minxx

som sagt "sa" är en riktigt ful kille med chipsbröst och fet mage. Om det inte stämmer är det ju bara att bevisa motsatsen genom att publicera en bild som vi alla kan granska och kommentera.

• lilletrille
    Minxx skrev 2013-07-23 19:04:20 följande:
    som sagt "sa" är en riktigt ful kille med chipsbröst och fet mage. Om det inte stämmer är det ju bara att bevisa motsatsen genom att publicera en bild som vi alla kan granska och kommentera.

Jag tror det är en 50/50 chans där. En stackars flashbackare som du sa, som inte klarar av kvinnor som tycker om sig själva. Antigen det eller en väldigt bitter kvinna som inte alls tycker om sig själv.
  • Anonym (???)

Men här är ju ALLA snygga...spelar ju ingen roll vad man lägger ut för bild.
  • Minxx
    Anonym (???) skrev 2013-07-23 19:57:06 följande:

Men här är ju ALLA snygga...spelar ju ingen roll vad man lägger ut för bild.
    ja men perfekt, då kan ju "sa" lägga ut en bild då, hehe. ser framemot det.
  • Anonym (???)
    Minxx skrev 2013-07-23 20:02:54 följande:
    ja men perfekt, då kan ju "sa" lägga ut en bild då, hehe. ser framemot det.

Om denna person gör det och använder sitt nick "sa" tror jag nog inte ni är speciellt snälla.
  • Ungakillen95
    Mandiisen skrev 2013-07-23 13:20:24 följande:
    Fortsätter med mina kläders bilder då :)

tyvärr ser man inte hela kroppen på denna bild här nere. men halft iaf ;)

Jättevacker!! Solig
  • lille Birger
    Anonym(sa) är en tjej.

Här är en bild på lille Birger.

och en på min inneboende, nallen:

• Anonym (foras)

Alltså Birger, du är ju snygg! En av mycket få i denna tråd. 

• pinkdolly

Det där med LILLE Birger tycker jag stämmer ganska dåligt... ;) Snyggt! Och väldigt söt inneboende.