• Ungakillen95

Helkroppstråden

Varför ska ni hoppa på Su hela tiden? Visst han/hon är inte speciellt trevlig i sina kommentarer men ignorera det bara. 5 sidor är fyllda med negativitet...

• Mysigast
    Anonym (Allie) skrev 2013-07-29 23:16:05 följande:
    En ledsen o avundsjuk flicka bakom ett anonymt nick. Jag ler åt dig nu, men hoppas verkligen du mår bättre snart. Eller iallafall hittar nåt annat sätt att få ur dig svartsjuka och avundsjuka än nätmobbning. Det är härligt att kunna ge vackra människor komplimanger från hjärtat utan att känna sig sämre själv. Du borde prova det.
    Bra sagt!
  • ddg38
    pinkdolly skrev 2013-07-29 23:04:55 följande:
    Det räcker att gå med i stängda gruppen så får man se mina tuttar utan att skicka röv ;)

From what I have seen, licking your arse would be quite a turn on.
  • Jo01
    Mysigast skrev 2013-07-29 23:34:36 följande:
    Bra sagt!

Jag håller End
  • Anonym (Su)
    Anonym (Allie) skrev 2013-07-29 23:16:05 följande:
    En ledsen o avundsjuk flicka bakom ett anonymt nick. Jag ler åt dig nu, men hoppas verkligen du mår bättre snart. Eller iallafall hittar nåt annat sätt att få ur dig svartsjuka och avundsjuka än nätmobbning. Det är härligt att kunna ge vackra människor komplimanger från hjärtat utan att känna sig sämre själv. Du borde prova det.

Jag är en god människa. Jag kan inte ljuga för någon och säga att denne är snygg när jag i själva verket inte tycker så. Falska förhoppningar som många andra säkert ger. Jag mår bra det är inget fel med mig. Jag förstår dock inte varför du blir så arg. Bli arg på dina pattar istället?
  • Anton Chigurh
    Mysigast skrev 2013-07-29 23:32:10 följande:
    Ja, det förstår jag :) Var ett skämt :)
    ........Skål
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Jo01
    Mysigast skrev 2013-07-29 23:34:36 följande:
    Bra sagt!

Jag håller med skulle det vara
  • Mysigast
    Anton Chigurh skrev 2013-07-29 23:38:28 följande:
    ........Skål
    :)
  • sixtenblixten

Tycker om att se alla bilder på denhär tråden. Anser att de som inte gillar att folk tycker om att visa upp sina vackra kroppar skall söka sej till en annan tråd. Ett önskemål skulle vara någon tjej i strumpbyxor. Då skulle jag bli extra glad