Inlägg från: Anonym ( ) |Visa alla inlägg
  • Anonym ( )
    Anonym (Kakaa=sexy) skrev 2013-05-14 04:01:33 följande:
    Jag tycker Kakaa har en jättefin kropp! Kakaa är nog den snyggaste kvinnan i hela tråden! ?

--------------------------------------------------------------------------Jag vet, den sista bilden är inte så bra, men den får duga ;)

Och du är Julia från London www.flickr.com/photos/initialesjb/484397181/

men även en rumpa från Los Angeles? www.citizenofthemonth.com/2006/03/11/i-love-la-we-love-it/
  • Anonym ( )
    Anonym (w) skrev 2013-05-15 11:22:32 följande:
    För att de blir avstängda för att postat en massa nakenbilder. Blir man avstängd är det bara skaffa ett nytt konto med en annan mailadress.

Du menar alltså att de blir avstängda för att de bryter mot FL:s regler, sen bryter de mot FL:s regler genom att registrera ett nytt konto för att återigen kunna bryta mot FL:s regler? Om behovet att posta nakenbilder är så pass stort känns det lite osunt.
  • Anonym ( )
    Amys skrev 2013-05-15 11:55:25 följande:
    Och så finns det människor som orkar bry sig om vad andra människor gör och inte gör, peka finger hit och dit. Suck!

Precis som du gör just nu? Suck!
  • Anonym ( )
    Anonym (???) skrev 2013-05-15 11:56:44 följande:
    Ja, det känns ju konstigt när det finns trådar där man får vara naken...

Undrar då varför de blev avstängda från första början?
  • Anonym ( )
    villbusa skrev 2013-05-20 17:40:53 följande:
    mmmmm den var verkligen inte dum alls....mmmmm  måste du tvunget va anonym???  

Vore väl dumt att inte vara anonym om man vill slippa få en massa oönskade inboxar?
  • Anonym ( )
    villbusa skrev 2013-05-20 18:41:20 följande:
     klart man vill inboxa en sån vacker kvinna........ men är väl fler än jag som vill det.......

Varför vill man det? Vad är syftet?
  • Anonym ( )
    villbusa skrev 2013-05-20 18:47:48 följande:
    för att ge privat komplimang, för att möjligen få se mer.... och så vidare........finns ju chans till mer spännande kontakter..... men de som är anonyma saknar förstås intresse för det..... kan jag tänka , vad tror du själv??

Komplimanger kan du ju ge här. Varför tror du att någon som postar bilder här är intresserad av spännande kontakter med just dig?
  • Anonym ( )
    villbusa skrev 2013-05-20 19:24:08 följande:
    av just mig? ja just det, varför skulle dom inte vara intresserade av just mina komplimanger...., kanske det man skulle skrivit privat...... ´

Komplimangerna kan du väl skriva här? Men nu var frågan inte om komplimanger utan det du kallade spännande kontakter. Varför tror du att någon som postar bilder här är intresserad av spännande kontakter med just dig?
  • Anonym ( )
    BigPeter skrev 2013-05-25 01:34:33 följande:
    Det är jag som har laddat upp den på blogspot

Enkelt bevisat. Ta en bild på dig där du håller i en lapp som det står "Hej FL, jag är BigPeter" och dagens datum på.
Svar på tråden Helkroppstråden