Inlägg från: Anonym ( ) |Visa alla inlägg
  • Anonym ( )

Helkroppstråden

BigPeter skrev 2013-05-25 11:04:25 följande:
    Bilderna ligger också på min fotosida på mostphotos.com. Jag använder också vissa uppladdningssidor ibland när man behöver en öppen adress att visa bilden med, exempelvis imageshack.com, ladda-upp.se, fildump.se.

Ny bild, lapp, text, bevisa.
  • Anonym ( )
    BigPeter skrev 2013-05-25 18:02:28 följande:
    Jag kan inte hindra folk från att använda mina bilder. Det finns gott om bloggar/hemsidor som samlar snuskbilder från både här och där. Om din profilbild Ungakillen hamnar på en blogg/hemsida för att någon tycker du är snygg är detta inte ett bevis på att det inte är din bild.  

De sidorna du lägger upp som bevis är just sådana sidor där ägaren bara samlat en massa bilder på lättklädda killar. Det är en stor samling av bilder på lättklädda killar, amatörer såväl som porrskådisar. 

Jag säljer mina bilder och jag skulle inte kunna göra det om jag inte hade copyright. 

Då kan du lätt bevisa att du är du genom att ta en ny bild på dig själv och din bringa/mage, där du håller i en lapp med dagens datum, ditt nick på FL och en smiley.
  • Anonym ( )

Yta är väldigt viktigt i dagens samhälle. Viktigare än innehåll, till och med. Så länge ytan ser bra ut gör det inget att insidan är fejk. Skål!

• Anonym ( )

Har Smäcker ens skrivit i den här tråden? Måste verkligen vara ett tungt namn om hen nämns här ändå.

• Anonym ( )
    JohannSexig skrev 2013-06-03 15:59:13 följande:
    Fråga: Varför inte bara ignorera trashare och fortsätta med det tråden är till för?? Varför ens bemöda sig med att besvara och kommentera bakåtsträvare?...  Fram för snygga tjejer nu..mycket hud och läckra underkläder tack

Ja, visa pattarna nu tjejer!
  • Anonym ( )
    Anonym (tittar in ibland) skrev 2013-06-03 16:26:19 följande:
    Trodde det här var en feelgood-tråd med mer eller mindre kläder på kroppen. Nu känns det som att ju närmare naket det kommer, tja nåt annat känns inte okej längre

Nu mera är det en tråd där män, under uppmuntrande tillrop och med vajande fält av åderpålar, hetsar kvinnor att visa upp så mycket det går utan att bli avstängd. Lyckas man så gäller det att inboxa snarast, så ingen annan FL-balle hinner före.
  • Anonym ( )

Kom igen Jonas, kan vi inte få se en bild?

• Anonym ( )
    FjärilVingad73 skrev 2013-06-12 14:30:07 följande:
    Jag har inte sett hennes fitta här... Fast å andra sidan skulle jag inte bry mig heller... Om hon vill visa upp den så why not?

Fortfarande: vill man inte se - titta inte...
    Okej. Du menar att TS "regler" ska följas, men FLs regler är sak samma? Kul kille.. kul kille...
  • Anonym ( )

Kom igen Jonas, lite nya bilder till samlingen? Solig

Svar på tråden Helkroppstråden