• pinkdolly

Helkroppstråden

MrMagic skrev 2013-08-23 15:25:36 följande:
    Jasså, var det bara det! Flört Vi kan lära känna varandra allt eftersom åren går, det kommer bli kanon.
    Du har ju sett mina bilder, så en lite aning om ålder borde du ju ha vid det här laget.Glad Bor i Örebro, men har bil och löparskor.
    Men då löser vi det! Kommer bli perfekt! ;)
  • Anonym (Kalas)
    pinkdolly skrev 2013-08-23 15:19:15 följande:
    Det största hindret är väl egentligen att jag redan är gift.  Sen borde vi väl lära känna varandra lite, typ ålder och var du bor

Din man tycker de är asnice att du lägger upp nakenbilder på dig själv eller? Skit i att svara om det är privat.
  • MrMagic
    pinkdolly skrev 2013-08-23 15:27:01 följande:
    Men då löser vi det! Kommer bli perfekt! ;)
    Absolut!! Jag har precis bokat kyrka! Blir 7:e september klockan 15:00 bra?  Sen drar vi till Seychellerna på SMEKmånad. HjärtaSkål
  • pinkdolly
    Anonym (Kalas) skrev 2013-08-23 15:31:18 följande:

Din man tycker de är asnice att du lägger upp nakenbilder på dig själv eller? Skit i att svara om det är privat.
    Ja, det gör han faktiskt. Han vet om precis varenda bild jag lägger upp här.
  • pinkdolly
    MrMagic skrev 2013-08-23 15:31:28 följande:
    Absolut!! Jag har precis bokat kyrka! Blir 7:e september klockan 15:00 bra?  Sen drar vi till Seychellerna på SMEKmånad. HjärtaSkål
    Tjoho! Vad mysigt det ska bli!
  • Verbalize
    Anonym (1) skrev 2013-08-23 14:37:17 följande:

Du helt unikt underbart vacker.....inga ord kan varken beskriva eller väga upp till vad du gör dig förkänt av! Ha en skön Fredag du med!
    Tack underbaringen Hjärta
    Will you give in to me?
  • Anonym (Kalas)
    pinkdolly skrev 2013-08-23 15:35:03 följande:
    Ja, det gör han faktiskt. Han vet om precis varenda bild jag lägger upp här.

Ok, Sicken en.
  • Verbalize

Dollyn... som sagt innan... du är så sensuell o sjukt snygg.... du har min positiva avund o du ÄR värd den!

Will you give in to me?
  • pinkdolly
    Verbalize skrev 2013-08-23 15:41:33 följande:

Dollyn... som sagt innan... du är så sensuell o sjukt snygg.... du har min positiva avund o du ÄR värd den!

Will you give in to me?
    Tack kära du!! Du är precis lika fin!!
  • Verbalize
    pinkdolly skrev 2013-08-23 15:42:34 följande:
    Tack kära du!! Du är precis lika fin!!
    Ojoj jag är långt ifrån din skönhet... men tack ändå Solig
    Will you give in to me?