• Anonym (awkward)

Helkroppstråden

[quote=70873648][quote-nick]pinkdolly skrev 2013-08-23 14:50:37 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag vill inte vara elak även om det säkert låter så, men jag är faktiskt bara nyfiken. Du lägger upp så väldigt många bilder och det har fått mig att fundera över om du inte gör annat än att fotografera dig själv och byter underkläder hela dagarna? Jobbar du inte..? Är du beroende av kicken eller upmärksamheten? Observera att jag inte har några moraliska aspekter, har själv lagt upp en bild här

• pinkdolly
    Anonym (awkward) skrev 2013-08-23 15:46:44 följande:

[quote=70873648][quote-nick]pinkdolly skrev 2013-08-23 14:50:37 följande:[/quote-nick]

Jag vill inte vara elak även om det säkert låter så, men jag är faktiskt bara nyfiken. Du lägger upp så väldigt många bilder och det har fått mig att fundera över om du inte gör annat än att fotografera dig själv och byter underkläder hela dagarna? Jobbar du inte..? Är du beroende av kicken eller upmärksamheten? Observera att jag inte har några moraliska aspekter, har själv lagt upp en bild här smile1.gif[/quote]Jag tar ju knappast alla bilder samma dag som dom läggs upp.. ;) Jag har en massa på lager. Dessa idag är från dig, dock. Och jo, jag pluggar men har haft sommarlov och börjar snart igen så då tar fritiden slut ;)
  • Kille77

Ja jävlar vilka härliga bilder du lägger upp pinkdolly, man blir mållös.... Nu har du gjort min dag iaf  

• pinkdolly
    Kille77 skrev 2013-08-23 15:59:24 följande:

Ja jävlar vilka härliga bilder du lägger upp pinkdolly, man blir mållös.... Nu har du gjort min dag iaf smile1.gif  

Tack så mycket.. :)
  • Anonym (awkward)
    pinkdolly skrev 2013-08-23 15:49:26 följande:
    Jag vill inte vara elak även om det säkert låter så, men jag är faktiskt bara nyfiken. Du lägger upp så väldigt många bilder och det har fått mig att fundera över om du inte gör annat än att fotografera dig själv och byter underkläder hela dagarna? Jobbar du inte..? Är du beroende av kicken eller upmärksamheten? Observera att jag inte har några moraliska aspekter, har själv lagt upp en bild här

Jag tar ju knappast alla bilder samma dag som dom läggs upp.. ;) Jag har en massa på lager. Dessa idag är från dig, dock. Och jo, jag pluggar men har haft sommarlov och börjar snart igen så då tar fritiden slut ;)[/quote]

Ok, tack för ditt svar! Jag såg framför mig att du sprang fram och tillbaka mellan garderoben och spegeln/sängen hela dagarna
  • pinkdolly
    Anonym (awkward) skrev 2013-08-23 16:02:16 följande:

Jag tar ju knappast alla bilder samma dag som dom läggs upp.. ;) Jag har en massa på lager. Dessa idag är från dig, dock. Och jo, jag pluggar men har haft sommarlov och börjar snart igen så då tar fritiden slut ;)
    Ok, tack för ditt svar! Jag såg framför mig att du sprang fram och tillbaka mellan garderoben och spegeln/sängen hela dagarna smile2.gif[/quote]Haha! Nädu. Hade det legat så mycket jobb bakom så hade dom legat någonstans där jag fick betalt ;)
  • Anonym (1)
    Verbalize skrev 2013-08-23 15:39:07 följande:
    Tack underbaringen Hjärta
    HjärtaSolig
  • Tom Araya
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-23 14:56:14 följande:
    Jag längtar tillbaka till sommarvärmen... O bjuder på en repris från i somras!

Trevlig bild men du får tamejfan bakläxa för att du tar ut hösten i förskott. DET ÄR FORTFARANDE SOMMAR! Solig
  • Anonym (ö)

Vad händer med dessa bilder ni lägger ut, dom ligger väl typ kvar här forever and ever, om några år ångrar man sig kanske? det som är kul idag är kanske inte lika kul senare? Och då går det ju lixom inte att ta bort dom, allt på nätet blir ju kvar. Något att tänka på kanske?

• Verbalize
    Anonym (ö) skrev 2013-08-23 18:46:02 följande:

Vad händer med dessa bilder ni lägger ut, dom ligger väl typ kvar här forever and ever, om några år ångrar man sig kanske? det som är kul idag är kanske inte lika kul senare? Och då går det ju lixom inte att ta bort dom, allt på nätet blir ju kvar. Något att tänka på kanske?

Dom går att ta bort