• FjärilVingad73

Helkroppstråden

Anonym (. 2) skrev 2013-08-23 22:46:50 följande:
    Nu råkar jag gilla Fjärilen en hel massa beroende på massor med saker som inte hör hemma i den här tråden.
    Snälla lägg ner din hatkampanj och fokusera på det du tycker är positivt istället.
    Kyss
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Anonym (. 2)
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-23 22:50:50 följande:
    Kyss
    Du är bäst! Intelligent, ödmjuk och målmedveten.
    Naivitet botas med erfarenhet :.)

//Z
  • Farau

http://www.familjeliv.se/hem/farau/galleri.php?cur_album=Starka+bilder# Lägger in länk istället för bild (fan ta Mac) ;))))

• Anonym (ops)

Om man inte gillar det man ser då kanske man inte ska titta . Personligen tycker jag att en kvinno kroppen är det vackraste som fins att se. Men om man inte vill se då kan man ju alltid blunda eller låta bli att gå in på den här sidan . Vilka bilder man lägger ut är ju ens eget ansvar , skulle tro att alla här inne är myndiga och helt kapabla att bestäma vad man vill och inte vill visa . Hm god natt .

• Anonym (knullgubben)
    Anonym (ö) skrev 2013-08-23 22:19:33 följande:

Jag vill inte störa men anledningen till att jag "lägger mig i" är att jag bara undrar om ni vet riskerna med bilderna. Men så länge ni är medvetna om det så är det ju upp till er sedan. Ska inte störa mer.
    Lyssna, flickor och pojkar. Ett öde värre än döden kan vänta om ni inte tänker er förDöd
  • Anonym (Kvinna med pärlörhänge)
    Anonym (snart 50 bast) skrev 2013-08-23 21:36:44 följande:
    Grymt sköna bilder, även fast man är vältränad med hårig bringa så önskar man att man vore yngre *s*

Du sprider sann glädje med dina bilder, eller rättare sagt konsten du förmedlar.

Svårt hålla tungan rätt i mun eller hakan uppe hihi.

Keep up the good work!

Ja pinkdolly är underbar !...Men beklaga dig inte över din ålder. Det är onödigt ...Ålder är bara en siffra..
  • Anonym (. 2)
    Anonym (ops) skrev 2013-08-23 23:16:13 följande:
    Om man inte gillar det man ser då kanske man inte ska titta . Personligen tycker jag att en kvinno kroppen är det vackraste som fins att se. Men om man inte vill se då kan man ju alltid blunda eller låta bli att gå in på den här sidan . Vilka bilder man lägger ut är ju ens eget ansvar , skulle tro att alla här inne är myndiga och helt kapabla att bestäma vad man vill och inte vill visa . Hm god natt .
    Fick faktiskt en fråga, han varav en jobbarkompis om jag var pinkdolly , han var srëriöst ororad över hur jag mådde, och hur han uttryckte det "tappat min identitet" När en bild publicera, ska den bräckas, gärna var sexigare än den som kom senast, bara lite over the edge.vad händer om du bara är du?
  • FjärilVingad73
    skAi skrev 2013-08-24 02:10:13 följande:

Sjukt härlig tråd!
    Därför bidrar jag med denna

Läckert!
  • Anonym (tuttfian)
    Hotrod skrev 2013-08-23 19:12:53 följande:
    Dagens bild tjejer  

Snyggt