• Anonym (Spegelfoto)

Helkroppstråden

En rumpa var det här ja!

• Anonym (ö)
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-23 20:56:02 följande:
    Och...?!

Tänkte att det kanske inte är så kul att vem som helst får se privata bilder men det är ju jag det
  • studentbruttan29
    Anonym (ö) skrev 2013-08-23 21:57:05 följande:

Tänkte att det kanske inte är så kul att vem som helst får se privata bilder men det är ju jag det
    Sluta titta då.
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (ö) skrev 2013-08-23 21:57:05 följande:

Jag tror att andra, liksom jag, är medvetna om detta och tar "risken". Jag bryr mig inte om min rumpa eller bröst eller ben eller vad det är, sprids på nätet. Ser jag min bild någonstans så är det väl för att någon gillat den.
  • Anonym (ö)
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-23 22:00:00 följande:
    Jag tror att andra, liksom jag, är medvetna om detta och tar "risken". Jag bryr mig inte om min rumpa eller bröst eller ben eller vad det är, sprids på nätet. Ser jag min bild någonstans så är det väl för att någon gillat den.

Men varför vill man riskera att ens bilder hamnar på mycket mer oseriösare sidor än denna? Det ni håller påmed här är ju ett nöje här och nu, men imorgon då, eller om ett år, bilderna finns alltid kvar för vem som helst att använda i andra syften. Själv skulle jag aldrig riskera något sådant. Vill inte verka negativ men jag undrar verkligen varför man delar sina mest privata bilder med hela världen. Bara undrar...
  • ooOO MM OOoo

Ärligt så bryr jag mig inte. Hänger inte ut mer än mig själv, d v s kroppsdelar. Finns ingen som skulle koppla ihop dem med mig son person. Så jag oroar mig inte. Tycker det finns andra saker att bekymra sig över här i världen :)

Du gillar inte detta men du hänger i tråden...

• Anonym (ö)
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-23 22:13:31 följande:
    Ärligt så bryr jag mig inte. Hänger inte ut mer än mig själv, d v s kroppsdelar. Finns ingen som skulle koppla ihop dem med mig son person. Så jag oroar mig inte. Tycker det finns andra saker att bekymra sig över här i världen :) Du gillar inte detta men du hänger i tråden...

Jag vill inte störa men anledningen till att jag "lägger mig i" är att jag bara undrar om ni vet riskerna med bilderna. Men så länge ni är medvetna om det så är det ju upp till er sedan. Ska inte störa mer.
  • Anonym (ops)

Skulle gärna smaka på den härliga vårtan[quote=70876971][quote-nick]LadyKafka skrev 2013-08-23 20:26:44 följande:[/quote-nick][/quote]

• Anonym (. 2)
    Anonym (Kalas) skrev 2013-08-23 21:17:43 följande:

Är du på riktigt? Över en bild? Tänk efter lite nu:) vad saknar du i ditt liv?
    Det är en jäkla massa ot-inlägg som riktar sig mot just Fjärilen. Det osar ratad älskare. Hur vore det om du fokuserar på det du gillar och bara låter det andra vara.
    Nu råkar jag gilla Fjärilen en hel massa beroende på massor med saker som inte hör hemma i den här tråden.
    Snälla lägg ner din hatkampanj och fokusera på det du tycker är positivt istället.
  • Farau

Var ett tag sedan man var här trevligt o positivt att det blivit högre i tak bildmässigt ! Fick min bild censurerad för man såg lite kuk ;)))