• Anonym (ops)

Helkroppstråden

Mums härlig bild [quote=70961274][quote-nick]PAUSA skrev 2013-09-01 08:40:57 följande:[/quote-nick][/quote]

• Alltid het

[quote=70961274][quote-nick]PAUSA skrev 2013-09-01 08:40:57 följande:[/quote-nick][/quote] Mmmmm, så läckert sexig kropp. Vill gärna bestiga den med mun o tunga!

• gasoline
    PAUSA skrev 2013-09-01 08:40:57 följande:

Fy fan vad vackert med det där blonda håret mot din gyllenbruna glänsande hy!Tungan ute
    Man vill bara hoppa rakt in i bilden..........................och................Drömmer
  • Anton Chigurh
    Anonym (lillajag) skrev 2013-08-31 19:58:48 följande:

Vackert LJ, du är en otroligt vacker kvinna....Solig
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (OldNewbie) skrev 2013-09-01 00:49:19 följande:

Jag tycker mig ha sett denna förtjusande kvinnokroppen förr, den är för jädra grann i alle fall....Glad
  • Anton Chigurh
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 07:46:30 följande:
    Shit Anton!! Väldigt snygga bilder att vakna till (japp jag däckar tidigt) Nanime kanske ska fylla år varje dag? ;)
    Tackar, LJ, tackar så mycket, en härlig morgon blev just precis ändå härligare. Å må din dag bli en underbar dag, LJ.....Solig
  • Fenina
    Anton Chigurh skrev 2013-08-31 23:59:22 följande:
    Börjar med en repris, håll tillgodo, Nanime, och Min Pärla :

Å en repris till då :

Och en en jävligt färsk repris, bilden nedan är nån vecka gammal, bara för att du/ni skall få nåt dagsfärskt :

Å så lite nytt då.....

Å så en ny till då....

Ja, det var lite presenter, en god början. Om jag får säga det själv.

Puss på er, mina förtjusande Damer..... Kyss
    Ja, jävlar. 
  • PAUSA
    Alltid het skrev 2013-09-01 08:42:44 följande:
    [quote=70961274][quote-nick]PAUSA skrev 2013-09-01 08:40:57 följande:[/quote-nick][/quote] Mmmmm, så läckert sexig kropp. Vill gärna bestiga den med mun o tunga!
    Låter som ett oemotståndligt förslag Flört.
    gasoline skrev 2013-09-01 08:49:18 följande:
    Fy fan vad vackert med det där blonda håret mot din gyllenbruna glänsande hy!Tungan ute
    Man vill bara hoppa rakt in i bilden..........................och............... .Drömmer

Mmm.... berätta mer Drömmer!!
  • Anton Chigurh
    PAUSA skrev 2013-09-01 09:16:15 följande:

För helvete Krokus, du får låta bilden vara kvar minst 60 sekunder, 26 - 27 sekunder är för lite, nu missade jag bilden...

....och kan således inte kommentera den, men jag gissar att du ser för jävlig ut som vanligt. Ha en underbar dag, min sköna....Solig
  • gasoline
    PAUSA skrev 2013-09-01 09:16:15 följande:

Vända runt dig på rygg våldsamt.....ta tag i dina handleder med ett fast grepp, trycka in knät mellan dina ben.....Drömmer
    Givetvis under samtycke!Oskyldig