• straight arrow

Helkroppstråden

[quote=70960409][quote-nick]Anonym (OldNewbie) skrev 2013-09-01 00:49:19 följande:[/quote-nick][/quote]

Sensuell och vacker bild med det softade ljuset. Tack!

Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anonym (tuttfian)
    NOEL75 skrev 2013-08-31 23:49:08 följande:
    Sorry Tuttfia, men jag har avslutat min karriär som utvikningspojke. Nu är jag allsångsledare... så stäm upp i kör... Don't say you want me... Don't say you love me...Hullerombullermys.... Värst vad du var snäv i dina preferenser gumman. Öppna dina sinnnen  

Synd på en sådan fin karriär! Du vet, du hade ju kunnat bli någon! Tänk om Hefner nån dag kikat in här? Nu blir du bara Allsångs-Noel..
  • Anonym (lillajag)

Shit Anton!! Väldigt snygga bilder att vakna till (japp jag däckar tidigt) Nanime kanske ska fylla år varje dag? ;)

• gasoline
    Anonym (lillajag) skrev 2013-08-31 20:31:23 följande:
    Tycker inte att jag är det minsta feg :P hahaha. Du får väl använda din fantasi ;)

Jävla vig du var....i min fantasi....spännet på den där BH:n gillade jag inte, jädra bökigt att få upp..... annars var det helt okej.... tror du gillade det du med! FEGIS!
  • Anonym (lillajag)
    gasoline skrev 2013-09-01 07:52:44 följande:

Jävla vig du var....i min fantasi....spännet på den där BH:n gillade jag inte, jädra bökigt att få upp..... annars var det helt okej.... tror du gillade det du med! smile5.gif FEGIS! smile5.gif
    Jag är jävligt vig ;) haha spännet ska vi inte skylla på :P :X
  • gasoline
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 08:13:09 följande:
    Jag är jävligt vig ;) haha spännet ska vi inte skylla på :P :X

Se där, inte undra på då! Iallafall så är den trasig.... vill du kan kan jag köpa en ny!
  • Alltid het

[quote=70960251][quote-nick]Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 00:15:38 följande:[/quote-nick][/quote] Saaaaaatan i gatan vilken kropp. Härligt att bestiga den! Mmm

• Anonym (lillajag)
    gasoline skrev 2013-09-01 08:19:24 följande:

Se där, inte undra på då! smile5.gif Iallafall så är den trasig.... vill du kan kan jag köpa en ny! smile5.gif
    Hahaha den är ny! Så du får nog öva på din teknik :P
  • gasoline
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 08:37:43 följande:
    Så du får nog öva på din teknik :P
    Tala om bara när du har tid!Tungan ute