• Anonym (lillajag)

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-09-01 10:20:32 följande:
    Du är inte ett dugg bättre, LJ, bara så du vet !!!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Känner mig högst oskyldig med mina påklädda bilder;)
  • Morriiss

gårdagens slapp... i dag blir det nåt helt annat!

• Anton Chigurh
    Morriiss skrev 2013-09-01 10:19:29 följande:
    Anton.... Du tränar ju en del... el massor Hur många vilodagar har du??
    Jag tränar på gym 3, ibland 4 dagar per vecka, sen går jag långpromenader 4-5 dagar i veckan, i alla väder utom full storm, mycket träd längs skogsvägarna jag trampar på. Promenaderna "ligger" mellan 10 km och som mest hittills 31,6 kilometer, enligt RunKeeker, men jag snittar nog runt 15 km, cirka 5 dagar i veckan då. Egentligen gillar jag det mycket bättre att jogga men har knän som krånglar efter mycket kampsportsträning, så det får räcka med promenader, det funkar i alle fall.

Men totala vilodagar...det vet i fan, jag blir så helvetes rastlös om jag inte får röra på mig, "sitta stilla" en hel jävla dag....usch. Nu har jag ett jobb där jag rör mig relativt mycket, en del av dagarna vill säga, å det hjälper såklart till att hålla rastlösheten stången.
  • Anton Chigurh
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 10:28:41 följande:
    Känner mig högst oskyldig med mina påklädda bilder;)
    Och du vet också att jag många gånger uppskattar påklädda bilder mer än avklädda, LJ, så du är i allra högsta grad skyldig till mitt eventuella frånfälle här. Nu har iofs Dolly lovat att ge mig mun till mun så jag får leva nån dag ytterligare, men nog för att du är medskyldig.

Jag tycker du kan åta dig du också att återuppliva mig, LJ,...inte om, utan när, jag ligger och ser väldigt avliden ut. har jag stängda ögon kan börja återupplivningen. Ungefär....
  • Anton Chigurh
    Morriiss skrev 2013-09-01 10:32:33 följande:
    gårdagens slapp... i dag blir det nåt helt annat!

Vackert, Morriss, riktigt jädra vackert. Sen tycker jag mig ha sett din otroligt vackra lekamen förut.Glad
  • Anonym (Kvinna med pärlörhänge)
    Alltid het skrev 2013-09-01 08:25:55 följande:
    [quote=70960251][quote-nick]Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 00:15:38 följande:[/quote-nick]

Saaaaaatan i gatan vilken kropp. Härligt att bestiga den! Mmm[/quote]...mmm...känns härligt för mig att känner så
  • Morriiss
    Anton Chigurh skrev 2013-09-01 10:44:44 följande:
    Vackert, Morriss, riktigt jädra vackert. Sen tycker jag mig ha sett din otroligt vackra lekamen förut.Glad
    Kanske du har
  • Anonym (lillajag)
    Anton Chigurh skrev 2013-09-01 10:42:57 följande:
    Och du vet också att jag många gånger uppskattar påklädda bilder mer än avklädda, LJ, så du är i allra högsta grad skyldig till mitt eventuella frånfälle här. Nu har iofs Dolly lovat att ge mig mun till mun så jag får leva nån dag ytterligare, men nog för att du är medskyldig.

Jag tycker du kan åta dig du också att återuppliva mig, LJ,...inte om, utan när, jag ligger och ser väldigt avliden ut. har jag stängda ögon kan börja återupplivningen. Ungefär....
    Klart att jag gör!! Vad skulle vi göra utan Anton? Kvinnorna hade snyftat ikapp;) så det dollyn inte fixar åtar jag mig :D
  • Anonym (Kvinna med pärlörhänge)
    Tom Araya skrev 2013-09-01 03:34:09 följande:
    Du har en grymt läcker bak KMP!

Tack så mycket Tom ...hmm...vet inte vad KMP står för ...*skäms*
  • pinkdolly
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-01 10:53:06 följande:

Tack så mycket Tom smile1.gif ...hmm...vet inte vad KMP står för smile5.gif ...*skäms*
    Ditt namn ;)