• fialotta85

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-09-01 13:41:21 följande:
    Blöt fläck....Tror inte situationen hade förbättrats om jag pallrat mig dit om jag skall vara ärlig... Oskyldig
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 13:34:30 följande:Du vet hur det är snygging... Den som väntar på nåt gott, får alltid vänta för länge ;)
    Ja...särskilt när det gäller dig har jag märkt.. {#emotions_dlg.djavulsk}Haha tack MrMe smile5.gif

?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
    Nej, antagligen inte.. Hade varit en trevlig kombination dock tror jag
  • Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-09-01 13:41:21 följande:
    Blöt fläck....Tror inte situationen hade förbättrats om jag pallrat mig dit om jag skall vara ärlig... Oskyldig
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 13:34:30 följande:Du vet hur det är snygging... Den som väntar på nåt gott, får alltid vänta för länge ;)
    Ja...särskilt när det gäller dig har jag märkt.. {#emotions_dlg.djavulsk}Haha tack MrMe smile5.gif

hahaha lovar bättring ;) annars får du väl börja utdela straff :P
  • NOEL75
    fialotta85 skrev 2013-09-01 13:49:15 följande:
    Nej, antagligen inte.. Hade varit en trevlig kombination dock tror jag
    Självklart
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 13:52:32 följande:
    hahaha lovar bättring ;) annars får du väl börja utdela straff :P
    Haha...ja det har jag inga som helst problem med... Du är bara lite svårtillgänglig för att få till den rätta känslan i straffen som gör att de leder till bättring... Annars kan jag avslöja att jag blivit riktigt duktig på knopar i sommar.. Oskyldig

• Anonym (lillajag)
    NOEL75 skrev 2013-09-01 13:55:49 följande:
    Självklart smile5.gif
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 13:52:32 följande:hahaha lovar bättring ;) annars får du väl börja utdela straff :P
    Haha...ja det har jag inga som helst problem med... Du är bara lite svårtillgänglig för att få till den rätta känslan i straffen som gör att de leder till bättring... Annars kan jag avslöja att jag blivit riktigt duktig på knopar i sommar.. Oskyldig

Det låter lovande... Du är välkommen att visa upp dina färdigheter i ämnet ;) jag har övat på en del andra saker som kan tänkas vara uppskattande i sammanhanget :P
  • lilletrille

Men shit, 4000 nya inlägg. Det här måste vara den mest aktiva tråden på fl, och så snygga som ni är så känns det nästan lite jobbigt att jag har missat så mycket :s

• fialotta85
    NOEL75 skrev 2013-09-01 13:55:49 följande:
    Självklart smile5.gif
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 13:52:32 följande:hahaha lovar bättring ;) annars får du väl börja utdela straff :P

Kommer du nu då? Vill du ha kaffe efteråt?
  • Morriiss
    NOEL75 skrev 2013-09-01 13:48:08 följande:
    Men vadå Morriiss?? Obestämd
    Det va bara fint att se dig Solig
  • NOEL75
    Morriiss skrev 2013-09-01 14:03:13 följande:
    Det va bara fint att se dig Solig
    Tack!! Det var ju inte mer än rätt när jag fått njuta av din skönthet flera gånger om här nu....
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-01 13:58:33 följande:
    Det låter lovande... Du är välkommen att visa upp dina färdigheter i ämnet ;) jag har övat på en del andra saker som kan tänkas vara uppskattande i sammanhanget :P
    Hmmm vilken cliffhanger!! Blev ju väldigt nyfiken nu... är din nyutvecklade talang något som kommer väl till pass i samband med mina knopkonster menar du?
    fialotta85 skrev 2013-09-01 14:03:11 följande:
    Kommer du nu då? Vill du ha kaffe efteråt?
    Nja... brukar tycka det är bra med en avsugning efteråt haha.... Kanske kaffe efter efteråt....Gärna en Cognac till... Oskyldig

• Anton Chigurh
    lilletrille skrev 2013-09-01 13:59:04 följande:
    Men shit, 4000 nya inlägg. Det här måste vara den mest aktiva tråden på fl, och så snygga som ni är så känns det nästan lite jobbigt att jag har missat så mycket :s
    Var det sen i går kväll, Trille ???
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.