• Anonym (???)

Helkroppstråden

pinkdolly skrev 2013-09-08 09:56:37 följande:
    Visst gör dom, precis som riktiga män alltid klär sig i rutig skjorta och hugger sin ved själv. Och riktiga kvinnor bara står vid spisen och föder barn.

Jag antar att du var ironisk och då håller jag med dig!!!
  • Morriiss
    Visst gör dom, precis som riktiga män alltid klär sig i rutig skjorta och hugger sin ved själv. Och riktiga kvinnor bara står vid spisen och föder barn.
    HAHAHA dagens bästa... fy faaan vad jag förespråkar feminism!
  • fialotta85
    Anonym ( ) skrev 2013-09-08 09:53:06 följande:

Nej jag menade att DU kan vara ärlig, det dör ingen av. En riktig man föredrar ändå naturliga bröst.
    Fast vart har jag förnekat att de hänger? Jag skrev till knäna, men skulle skrivit exakt vart istället menar du?
  • fialotta85
    Haha Dolly! Underbart :)
  • Anonym ( )
    Anonym (???) skrev 2013-09-08 09:54:39 följande:
    Trots att det är så mycket silikon i denna tråden?

Mycket och mycket. Räknar du i mängd bilder eller i antal personer?
  • Anonym ( )

Varför är du så lättstött? Huvudsaken är väl att din man föredrar dina tuttar, vad andra män föredrar spelar väl ingen roll för dig?
  • pinkdolly
    Anonym (???) skrev 2013-09-08 09:58:22 följande:

Jag antar att du var ironisk och då håller jag med dig!!!
    Jo, jag var väldigt ironisk.
  • pinkdolly
    Anonym ( ) skrev 2013-09-08 10:06:55 följande:

Varför är du så lättstött? Huvudsaken är väl att din man föredrar dina tuttar, vad andra män föredrar spelar väl ingen roll för dig?
    Jag är inte lättstött. Och vad jag kan se så var det en nedvärderande kommentar angående män, inte silikon. Om dom har en fru/sambo/flickvän med icke naturliga bröst då är dom inte en riktig man.
  • Anonym (???)
    Anonym ( ) skrev 2013-09-08 10:04:03 följande:

Mycket och mycket. Räknar du i mängd bilder eller i antal personer?

Det är väl ungefär samma sak?? De som har silikon syns ju väldigt ofta.
  • Anonym ( )
    fialotta85 skrev 2013-09-08 10:01:55 följande:
    Fast vart har jag förnekat att de hänger? Jag skrev till knäna, men skulle skrivit exakt vart istället menar du?

Tyckte det lät så drygt och självnedvärderande att skriva till knäna, det är ju faktiskt inte sant. Tror de knappt når halvvägs till naveln ens ju.