• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • A82
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 23:12:29 följande:
    Den rumpan ska du definitivt inte skämmas för! Du skulle sett min så hade du mått bättre. Haha. Rumpan är inte min bästa sida om man säger så Vi kan byta! Haha
    Det tror jag då inte. Du har säkert en fin och fyllig rumpa med mycket plut. Jag tycker plutiga rumpor är otroligt fina.
  • Anton Chigurh
    Bonnevier skrev 2012-12-22 19:43:50 följande:

Har införskafat mig ett nytt minneskort till kameran så nu har jag tagit mod till mig och tagit ett par bilder att dela med mig av. Något som jag inte trivs med är att brösten blivit enhel del mindre efter en liten viktnedång, annars så är jag relativt nöjd spec efter att 2 st barn har kommit ut från mig. Imponerande solbränna va?! ;)

Att ett minneskort kan skänka så mycket lyckaBonnevier, jag, och många med mig, tackar tillverkaren av nämnda minneskort, det kan du va fan så säker på....

Din smala kropp, Bonnevier, gränsar till det perfekta. Snyggt. Mycket snyggt. Och dina bröst är även dom optimala. Jag lovar....Glad

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • A82
    Anonym (Batterikatten) skrev 2012-12-22 22:53:18 följande:
    Haskel kan ju göra en hel kalender!
    Fan vad den här tråden är kul. Eller snarare alla som har glimten i ögat här.
    Den hade jag köpt direkt!!!
  • Anonym (Mannen)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 22:22:35 följande:
    Mina goda vänner : Enligt ett dekret från "Lol Pappa" så ger vi fullkomligt fan i denna typen av inlägg/påhopp som ni besvarar här, vi ignorerar dylika kackerlackor totalt, det finns ingen anledning till att kommentera inlägg som kommer från en gödselbehållare, inte alls, så, gott folk, vi besvarar det trevliga och gemytliga personer och låtsas som dyngan (inlägg av senaste ANONYM ) finns där den hör hemma....nämligen nerspolad med all annan skit.

Inlägget är anmält och borttaget om jag förstod mailet från FL rätt (jag anmälde).
  • Haskel
    ascorbinsyra skrev 2012-12-22 22:48:46 följande:
    Drömmer Du kan inte bara klippa gräs du läckerbit! Solig

Flört
  • Bonnevier
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 23:21:07 följande:
    Att ett minneskort kan skänka så mycket lycka, Bonnevier, jag, och många med mig, tackar tillverkaren av nämnda minneskort, det kan du va fan så säker på....

Din smala kropp, Bonnevier, gränsar till det perfekta. Snyggt. Mycket snyggt. Och dina bröst är även dom optimala. Jag lovar....Glad

åh vad du är go! Tusen tack för dessa underbara komplimanger! (: 
  • Anonym (bmi plus)
    A82 skrev 2012-12-22 23:19:45 följande:
    Det tror jag då inte. Du har säkert en fin och fyllig rumpa med mycket plut. Jag tycker plutiga rumpor är otroligt fina.
    Jag har en väldigt platt rumpa utan något plut! Haha
  • Anton Chigurh
    Anonym (Mannen) skrev 2012-12-22 23:24:28 följande:
    Inlägget är anmält och borttaget om jag förstod mailet från FL rätt (jag anmälde).
    Okej, ibland blir rätt inlägg raderade från jordens yta, tom här på FL. Det var i sanning en god nyhet, Mannen. Tack. 

Jag har aldrig, och kommer aldrig, anmäla inlägg här, men det hindrar inte att jag står bakom tex dig, Mannen, när du anmäler fiolhuvuden av den typen som enbart går in för att sabotera en gemytlig tråd. Bra jobbat.Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • A82
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 23:28:26 följande:
    Jag har en väldigt platt rumpa utan något plut! Haha
    Haha, vi kan byta ändå ;) 
  • Anton Chigurh
    Bonnevier skrev 2012-12-22 23:26:09 följande:
    åh vad du är go! Tusen tack för dessa underbara komplimanger! (: 
    Så lite så, Bonnevier, du är värd dom ut i fingerspetsarna....treeswing.gif
Svar på tråden Helkroppstråden