• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (bmi plus)
    A82 skrev 2012-12-22 23:32:02 följande:
    Haha, vi kan byta ändå ;) 
    Om man bara kunde. Fast jag är säker på att du hade reklamerat den. haha. Du ska vara nöjd med den du har! Jag är avundsjuk
  • Haskel
    Anonym (Batterikatten) skrev 2012-12-22 22:53:18 följande:
    Haskel kan ju göra en hel kalender!
    Bara 10 månader kvar att fotaSolig
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 23:03:24 följande:

Haskel: Du förtjänar lite extra uppmärksamhet för dina härliga vinterbilder,   Humor är sexigt! Håller även med fläta i det hon skrev om haskel-killar!
    Tack för de väldigt fina varma orden, du smickrar migGlad.
    Jag är dock orolig att jag inte själv uppfattat innebörden av mitt eget namn här.  Beskrivningen passar perfekt på mig i min ungdom. Därför misstänkte jag även att Fläta kände igen mig. Men jag har aldrig hört om talas om "haskel-killar", finns det ett sådant uttryck el liknande 

• c89

170cm 107kg (rejäl fetma). Fick barn för 10 veckor sedan och håller nu på att gå ner rejält i vikt (får/kan inte amma pga mjölkallergisk bebis), inte för utseendets skull egentligen då jag inte direkt lider av att jag är fet och är frisk, pigg och stark ändå, men tänker att jag kanske inte alltid kommer vara i så god kondition jag är i nu om jag inte går ner.
    Det enda som sänker mitt självförtroende är mina bröst. Är man klädd såhär i mer heltäckande kläder ser de nästan ännu större ut och om man har urringat så glor folk elakt och tycker man "viker ut sig" osv, klär man sig i lösare plagg blir det "tält-effekt" och man ser ännu fetare ut än man redan är och då klagas det på det. Blir liksom inte rätt hur man än gör.

• Bonnevier
    c89 skrev 2012-12-22 23:39:16 följande:
    170cm 107kg (rejäl fetma). Fick barn för 10 veckor sedan och håller nu på att gå ner rejält i vikt (får/kan inte amma pga mjölkallergisk bebis), inte för utseendets skull egentligen då jag inte direkt lider av att jag är fet och är frisk, pigg och stark ändå, men tänker att jag kanske inte alltid kommer vara i så god kondition jag är i nu om jag inte går ner.
    Det enda som sänker mitt självförtroende är mina bröst. Är man klädd såhär i mer heltäckande kläder ser de nästan ännu större ut och om man har urringat så glor folk elakt och tycker man "viker ut sig" osv, klär man sig i lösare plagg blir det "tält-effekt" och man ser ännu fetare ut än man redan är och då klagas det på det. Blir liksom inte rätt hur man än gör.

Jag tycker inte alls du ser "rejält fet" ut som du uttrycker dig. Stirra dig inte blind på siffrorna på vågen. Kilona på dig ser ut att vara väldigt jämnfördelade. Och du har underbart stora och fina bröst! kram till dig!
  • Anonym (bmi plus)
    Haskel skrev 2012-12-22 23:37:43 följande:
    Bara 10 månader kvar att fotaSolig
    Tack för de väldigt fina varma orden, du smickrar migGlad.
    Jag är dock orolig att jag inte själv uppfattat innebörden av mitt eget namn här.  Beskrivningen passar perfekt på mig i min ungdom. Därför misstänkte jag även att Fläta kände igen mig. Men jag har aldrig hört om talas om "haskel-killar", finns det ett sådant uttryck el liknande 

Haha, jag har aldrig hört det innan Kan ju bli ett kanske.
  • A82

Tycker du är jättefin i din kropp. Ser inte alls ut att ha så "många" kilon och med tanke på att just fått barn, superfin och jätte bra proportioner över hela kroppen. Kvinnliga former kallas det :)
    Dina tuttar wow
  • c89
    Bonnevier skrev 2012-12-22 23:44:40 följande:
    Jag tycker inte alls du ser "rejält fet" ut som du uttrycker dig. Stirra dig inte blind på siffrorna på vågen. Kilona på dig ser ut att vara väldigt jämnfördelade. Och du har underbart stora och fina bröst! kram till dig!
    Tack vackra du! 
    Nja, stör inte mig direkt som sagt, men BMI säger stadig fetma och ptja, 35kg övervikt i alla fall Tungan ute 
  • Anton Chigurh
    Anonym (Mamma, 42) skrev 2012-12-22 19:12:22 följande:

Kul tråd!

Är egentligen lite för blyg för detta men bara för att det är jul så... kör till! Kyss

Jag gillar många kroppstyper, helt ärligt, men alla har vi våra absoluta favoriter, och det är helt i sin ordning, så alla som känner till minsta lilla om mig vet att min favoritlekamen är den som innehas av en smal dam, som mamma  42 här ovan, du är ju så vacker så det svider i ögonen att titta på dig. Tidig julklapp att vi fick se dig. 

Tack Mor 42....Solig 

Och snälla, alla som inte är smala, ta nu för helvete inte detta fel, alla duger, det kan ni ge er fan på, men jag, såväl som alla ni andra, har mina favoriter bland kroppstyperna, och det är helt okej att tala om vad jag anser om jag ser nåt jag tycker är extra fint, det förtar på intet sätt skönheten från någon annan, oavsett kroppstyp, för det. Bara så ni vet.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (bmi plus)

Tycker det ser bra ut Jag känner igen det där med kläder. Svårt. Jag trivs inte i tajta kläder, för jag trivs inte med mig själv och min kropp, men då blir det gärna denna tälteffekt. Men du ser fin ut, du ser inte fet ut!
  • Anonym (vackert)

Snyggt och ja brösten är ju svåra att missa dock inget negativt för dom ser ju bra ut. Tycker du är fin och jag som gillar lite fylligare tjejer kan väl tycka att det vore lite synd att gå ner rejält i vikt men om du mår bättre utav det så...
Svar på tråden Helkroppstråden