• vonKatt

Helkroppstråden

Morriiss skrev 2013-09-08 21:29:54 följande:
    I många gravidtrådar lägger tjejerna upp bilder på deras magar vecka för vecka för att dom i tråden ska kunna följa hur magen växer.... det tog nån/några på flashback till som "runkmaterial" ... dom satt där i flåsa o dregla över många här på FL som inte hade en aning om att du va "utsatta" för det.... Det kom iaf ut här vad som pågick på flashback o det blev ramaskri bland alla gravida tjejer (jag va en av dom) o detta hände för ca 5-6 år sen o i princip alla gravida börja plocka bort alla deras kort i deras album .... typ så va det

Aha! Tack för förklaringen.
    Prrr!
  • vonKatt
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-08 21:32:56 följande:
    Ja, än är inte den sista idioten född! Det märktes ju i den här tråden inatt tex...
    Tänkte just det. Att det lät ju inte helt olikt Helkropsstrådens förehavanden ibland ://
    Prrr!
  • Morriiss
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-08 21:32:56 följande:
    Ja, än är inte den sista idioten född! Det märktes ju i den här tråden inatt tex...
    Jag har inte riktigt koll på vad som hände här i natt men jag håller helt med dig... o det ska nog mkt till innan den sista idioten verkligen är död.... särsklit med tanke på att alla verkar hamna här på FL...

Som jag tidigare har nämnt så hoppas jag inte att FL psykopaterna har några barn... det vore hemskt om dom generna sprids vidare!
  • Anonym (hehr)

skicka upp lite kvälls pics då damer jag väntar ju  haha =)

• Morriiss
    Anonym (hehr) skrev 2013-09-08 21:40:51 följande:
    kan du inte bara kolla in den där sidan där alla redan verkar finnas??
  • vonKatt
    mrme skrev 2013-09-08 21:31:34 följande:

god kväll
    God kväll mrme :)
    Gillar dina bilder du bjuder på! 
    Prrr!
  • Anonym (hehr)
    Morriiss skrev 2013-09-08 21:41:47 följande:
    kan du inte bara kolla in den där sidan där alla redan verkar finnas??
    vänta lite nu lägg i Backen här!! Jag är inte en av dom dåliga!! jag e snäll Glad
  • FjärilVingad73
    Anonym (hehr) skrev 2013-09-08 21:40:51 följande:

Jag lägger upp bild när JAG vill.

Inte på kommando.
  • vonKatt
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-08 21:43:44 följande:
    Jag lägger upp bild när JAG vill.
    Inte på kommando.

Skål och VAR du vill........ Drömmer
    Prrr!