• BOWTIE

Helkroppstråden

Anonym (komplex) skrev 2013-09-08 18:08:40 följande:

Snällt skrivet Faktum är att stora bröst dominerar i alla fall...
    Faktumet är nog så!Solig Men för den delen så säger det inte vad vi/jag gillar bäst!Drömmer
    Kan bara se till mig själv, men det är helheten som gör det och inte brösten!
    Men i verkliga livet så är det personligheten som absolut går före utseendet!{#emotions_dlg.flower} 
  • NyttNamn
    Anonym (komplex) skrev 2013-09-08 17:58:29 följande:
    Det är dåligt med bilder i tråden. Det verkar som att om man är kvinna måste man ha stora bröst för att platsa här, vare sig det är opererade eller äkta....Trist

Absolut inte! Det finns plats för både små och stora tuttar här - lika mycket som det finns plats för både naturliga och fuskvarianten! Jag är säker på att dina bilder skulle uppskattas av många!!
    Pour some sugar on me...
  • Qwerty85
    Anonym (komplex) skrev 2013-09-08 18:08:40 följande:

Snällt skrivet Faktum är att stora bröst dominerar i alla fall...
    Stora bröst kanske dominerar, men små bröst är fint det med... allt är perfekt för olika människor helt enkelt.

Personligen så är jag inte så förtjust i stora bröst, men alla bröst är fortfarande fina! Glad
  • fialotta85

Det är dåligt med bilder i tråden. Det verkar som att om man är kvinna måste man ha stora bröst för att platsa här, vare sig det är opererade eller äkta....Trist smile4.gif

Absolut inte! Åh vad jag har önskat mina var mindre och snyggare! har jag vågat så vågar du ;)
  • Anonym (badsugen)
    Det är dåligt med bilder i tråden. Det verkar som att om man är kvinna måste man ha stora bröst för att platsa här, vare sig det är opererade eller äkta....Trist
    Nädå, tvärtom. En liten a-kupa får ju lätt plats överallt.

• mrme

Du har fina bröst . Bröst är fina varesig det är en A kupa eller om det är en F kupa

fialotta85 skrev 2013-09-08 18:21:01 följande:
    Absolut inte! Åh vad jag har önskat mina var mindre och snyggare! har jag vågat så vågar du ;)

• BOWTIE
    Anonym (badsugen) skrev 2013-09-08 18:29:21 följande:

badsugen har så rätt så!Solig dessutom så gillar jag dig......mycket{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (komplex)
    Anonym (badsugen) skrev 2013-09-08 18:29:21 följande:

yes !!!
  • straight arrow
    Nej, det stämmer inte alls. En av de mest uppskattade i tråden är "Kvinna med pärlörhänge", se på hennes bilder
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anonym (hehr)

vart e ''Mamma från Mars'' Hennes bilder är fan bland det sexigaste jag skådat!!!