• vonKatt

Helkroppstråden

Morriiss skrev 2013-09-08 21:21:25 följande:
    ?? för några år sen blev rätt många här på FL *offer* på flash ... särskilt tjejer med garvida magar

Hurdå? Jag hänger inte med nu. Kanske kastar jag mig rakt in i något jag inte bakgrundsläst... men skitsamma. Hurdå offer?
    Prrr!
  • Anonym (hehr)
    vonKatt skrev 2013-09-08 21:22:37 följande:

Hurdå? Jag hänger inte med nu. Kanske kastar jag mig rakt in i något jag inte bakgrundsläst... men skitsamma. Hurdå offer?
    att bilderna tas från detta forum och sprids vidare via andra, och till många fler olika personligheter så att säga såklart 
  • vonKatt
    Anonym (hehr) skrev 2013-09-08 21:25:00 följande:
    att bilderna tas från detta forum och sprids vidare via andra, och till många fler olika personligheter så att säga såklart 
    Aha... gissar jag rätt om det gjordes i andra syften än att visa världen hur vacker personen på bilden var?
    Prrr!
  • Anonym (hehr)
    vonKatt skrev 2013-09-08 21:26:46 följande:
    Aha... gissar jag rätt om det gjordes i andra syften än att visa världen hur vacker personen på bilden var?
    ingen aning, jag vet bara vilken sjuk värld internet är ;D inte mer än så tyvär
  • fialotta85
    Mikaoj skrev 2013-09-08 21:11:03 följande:
    Ännu en grann tös :)
    Tack, om du menade mig Flört
    BOWTIE skrev 2013-09-08 21:19:46 följande:
    Underbart, riktigt snygga ben!Flört Plagget det var fint det med!{#emotions_dlg.flower}
    KyssFlört
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-08 21:21:28 följande:

Snyggt var det också!
    Tack FV!! {#emotions_dlg.flower} Får ju variera sig lite.. haha Flört
  • Morriiss
    vonKatt skrev 2013-09-08 21:22:37 följande:

I många gravidtrådar lägger tjejerna upp bilder på deras magar vecka för vecka för att dom i tråden ska kunna följa hur magen växer.... det tog nån/några på flashback till som "runkmaterial" ... dom satt där i flåsa o dregla över många här på FL som inte hade en aning om att du va "utsatta" för det.... Det kom iaf ut här vad som pågick på flashback o det blev ramaskri bland alla gravida tjejer (jag va en av dom) o detta hände för ca 5-6 år sen o i princip alla gravida börja plocka bort alla deras kort i deras album .... typ så va det

• FjärilVingad73
    Morriiss skrev 2013-09-08 21:29:54 följande:
    I många gravidtrådar lägger tjejerna upp bilder på deras magar vecka för vecka för att dom i tråden ska kunna följa hur magen växer.... det tog nån/några på flashback till som "runkmaterial" ... dom satt där i flåsa o dregla över många här på FL som inte hade en aning om att du va "utsatta" för det.... Det kom iaf ut här vad som pågick på flashback o det blev ramaskri bland alla gravida tjejer (jag va en av dom) o detta hände för ca 5-6 år sen o i princip alla gravida börja plocka bort alla deras kort i deras album .... typ så va det

Ja, än är inte den sista idioten född! Det märktes ju i den här tråden inatt tex...
  • FjärilVingad73
    mrme skrev 2013-09-08 21:31:34 följande:

god kväll
    Fint!
  • vonKatt
    Anonym (hehr) skrev 2013-09-08 21:28:05 följande:
    ingen aning, jag vet bara vilken sjuk värld internet är ;D inte mer än så tyvär

true! du kan ha en poäng där.
    Prrr!