• Anton Chigurh

Helkroppstråden

ulfsas skrev 2013-09-12 09:30:02 följande:
    Är själv 49 år. Har ännu inte blivit så gammal så att jag föredrar att mata duvorna i parken framför att på olika sätt umgås med tjejer/kvinnor. Tur det ;)
    Inga Damer under 48 år för din del Ulf, det vet du. Här på FAMILJLIV är vi politiska  korrekta. Så det så !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    pinkdolly skrev 2013-09-11 13:41:20 följande:

En helkropp!
    En helkropp, när den är som vackrast.....Solig
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-09-12 12:12:16 följande:
    Inga Damer under 48 år för din del Ulf, det vet du. Här på FAMILJLIV är vi politiska  korrekta. Så det så !!!
    Shit. Helvete. Får väl svara på fikafrågan från den 75-åriga damen som jag fick på Match i maj då.

Kanske en FL-medalj i guld för min PKighet väntar.
  • NyttNamn
    Anton Chigurh skrev 2013-09-12 12:00:15 följande:
    Lika vacker som vanligt NN....Solig

Thanks go'a Anton Solig
    Pour some sugar on me...
  • Nyfikne
    Anonym (Allie) skrev 2013-09-12 09:40:03 följande:
    Ögon idag.

Har lite tråkigt...

jösses vilken fängslande blick :)

• Realistens
    Anton Chigurh skrev 2013-09-12 12:13:33 följande:
    En helkropp, när den är som vackrast.....Solig

Säger som min gamle badmästare " hur lite kvinnor än har på sig, har det för mycket "
  • Anonym (Geordie)

Jag älskar äldre män, har alltid gjort. Alltså inte gubbar på "hemmet" men en man är verkligen som mest perfekt e han är mellan 39-55 år! Jag är 28 ska kanske påpekas så jag är inte purung. Jag är nog ingen ful kvinna heller tror jag Ja, inte bara sexuellt, vill bara ha förhållande med de som är minst 12 år äldre.

Så heja er medelålders!!! Ni är heta!! Mums

• Hunters Gaze
    Anonym (Geordie) skrev 2013-09-12 15:05:57 följande:
    Jag älskar äldre män, har alltid gjort. Alltså inte gubbar på "hemmet" men en man är verkligen som mest perfekt e han är mellan 39-55 år! Jag är 28 ska kanske påpekas så jag är inte purung. Jag är nog ingen ful kvinna heller tror jag Ja, inte bara sexuellt, vill bara ha förhållande med de som är minst 12 år äldre.

Det gör ju att man inte känner sig "utanför marknaden" längre då ;)
    43 år här !
  • Anonym (Kalas)
    Anonym (Geordie) skrev 2013-09-12 15:05:57 följande:

39-55. Haha :) inte 38 då...och 12 år äldre än dig? Då borde inte 39 vara på tal. Hihihoho
  • Anonym (Geordie)

Nä..... Vi föredrar väl olika. Jag vill gärna ha en man som är 40-50..... Inga regler utan undantag givetvis men nja..... Man 40+ är bäst