• justnextdoor

Helkroppstråden

NyttNamn skrev 2013-09-14 21:09:22 följande:

Mmminns varför jag saknat dig dörren..
    Är det mitt flashande eller min fina personlighet?

saknar dig med! Vi kan la höras här kvartalsvis åtminstonde? 
  • some day
    justnextdoor skrev 2013-09-14 20:12:33 följande:

Jag hänger på "flashtemat"

Lite lagom genom nyckelhålet bara... 
    Oh my...;)
  • justnextdoor
    some day skrev 2013-09-14 21:17:41 följande:
    Oh my...;)
    .....aj aj, glömde att den var till dig  

och den behöver inte gå via Anton  
  • BOWTIE
    vonKatt skrev 2013-09-14 21:12:00 följande:
     Hur står det till idag min gode herre?

Tackar som frågar.....underbart faktiskt är ju Lördag! Hur är det själv min sköna?
  • vonKatt
    BOWTIE skrev 2013-09-14 21:34:59 följande:

Tackar som frågar.....underbart faktiskt är ju Lördag! Hur är det själv min sköna?
    Åh, det är perfekt!
    den 27-åriga festsugna småbarnsmamman sitter och tittar på tv4 filmen och kommer troligen glömma handlingen när nyheterna tar vid.
    Hennes make har somnat vid nattningen i vanlig ordning, kaffet har precis kickat in och det kan sluta jävligt farligt här inne på helkroppstråden!

Nån som vill ta ett glas ute på stan? Skål lär ju inte bli saknad här hemma direkt...    
    Prrr!
  • NyttNamn
    justnextdoor skrev 2013-09-14 21:15:40 följande:
    Är det mitt flashande eller min fina personlighet? saknar dig med! Vi kan la höras här kvartalsvis åtminstonde? 

En perfekt avvägd kombination kanske Kvartalsvis funkar för mig, jag är inte den som vill vara "kvävande" med en massa krav *S* Du vet ju var jag finns..
    Pour some sugar on me...
  • justnextdoor
    NyttNamn skrev 2013-09-14 21:41:40 följande:

En perfekt avvägd kombination kanske Kvartalsvis funkar för mig, jag är inte den som vill vara "kvävande" med en massa krav *S* Du vet ju var jag finns..

haha... jag hade tänkt titta in lite oftare igen så du får räkna med att jag knackar på din postlåda... helt kravlöst då förstårs
  • justnextdoor
    vonKatt skrev 2013-09-14 21:38:51 följande:
    Åh, det är perfekt!
    den 27-åriga festsugna småbarnsmamman sitter och tittar på tv4 filmen och kommer troligen glömma handlingen när nyheterna tar vid.
    Hennes make har somnat vid nattningen i vanlig ordning, kaffet har precis kickat in och det kan sluta jävligt farligt här inne på helkroppstråden!

Nån som vill ta ett glas ute på stan? Skål lär ju inte bli saknad här hemma direkt...    

hahaha.... kan inte sluta skratta... du är rolig katten
  • vonKatt
    justnextdoor skrev 2013-09-14 21:43:48 följande:

haha... jag hade tänkt titta in lite oftare igen så du får räkna med att jag knackar på din postlåda... helt kravlöst då förstårs
    Där NN bor ligger postlådan ofta KILOMEEEETER från själva huset, ha det i åtanke
    Prrr!
  • vonKatt
    justnextdoor skrev 2013-09-14 21:46:49 följande:

hahaha.... kan inte sluta skratta... du är rolig katten
    Men tack du! :)
    Trevlig att min misär underhåller någon...  Obestämd
    Prrr!