• pinkdolly

Helkroppstråden

vonKatt skrev 2013-09-14 21:59:26 följande:
    Vet du att jag var nära att flytta mitt pick och pack till en stad mycket nära dig för ca 2 år sedan... borde ha slagit till!
    Prrr!
    Va?! Whyyyy? Ja det borde du ha gjort *snyft*
  • vonKatt
    BOWTIE skrev 2013-09-14 21:57:40 följande:

Haha.....nejdå...
    .men är frekvent läsare av tråden sen ett tag! Jag kan inboxa dig senare vart jag hör hemma!

Gör så gode friare! Men håll dig till ett PM, det skulle jag uppskatta. Har just raderat alla mina inboxar och utboxar. Precis tråkigt har jag här. Och ni som raderat från er inbox och utbox, ni förstår hur kul det är när man har över 600 st i varje jävla -box.
    Fast, det är ju ingenting emot att ha 4-5 km till sin vanliga postlåda förstås. Jag ska nog inte klaga! 
    Prrr!
  • vonKatt
    pinkdolly skrev 2013-09-14 22:01:37 följande:
    Va?! Whyyyy? Ja det borde du ha gjort *snyft*

Jag och maken blev kära i staden. Men det var faktiskt jag som bangade tillslut. Jäkla Katt-racka att vara förälskad i STOR-staden
    Prrr!
  • Nyfiken gul

Ligger i sängen och filosoferar... 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Hotrod

fialotta85 skrev 2013-09-14 20:12:27 följande:
    Du vet hur man ska liva upp lördagskvällen Roddan mmmmums!
    Gör vad jag kan...dvs allt för erFlörtSkål
    pinkdolly skrev 2013-09-14 20:15:45 följande:
    Snygga Roddan!
    Ååhh Dolly DrömmerSkål
    vonKatt skrev 2013-09-14 20:23:58 följande:
    Fin bakdel där!
    Det svänger KattenGladSkål
    Burnout
  • some day
    justnextdoor skrev 2013-09-14 21:22:11 följande:
    .....aj aj, glömde att den var till dig  

och den behöver inte gå via Anton  
    Ha ha tackFlörtKyss
  • NyttNamn
    justnextdoor skrev 2013-09-14 21:43:48 följande:
    haha... jag hade tänkt titta in lite oftare igen så du får räkna med att jag knackar på din postlåda... helt kravlöst då förstårs

Du är alltid välkommen.. Lyssna inte på katten, hon snackar goja.. Jag har min brevlåda alldeles bredvid bron - typ tre meter från ytterdörren
    Pour some sugar on me...
  • vonKatt
    NyttNamn skrev 2013-09-14 22:10:48 följande:

Du är alltid välkommen.. Lyssna inte på katten, hon snackar goja.. Jag har min brevlåda alldeles bredvid bron - typ tre meter från ytterdörren
    Määääh! Jag är ju uttråkad, låt mig få busa lite med karlarna! SkålKyssOskyldig
    Prrr!
  • justnextdoor
    NyttNamn skrev 2013-09-14 22:10:48 följande:

Du och jag NN!! Bron? antar att den går över något vatten?