• BOWTIE

Helkroppstråden

vonKatt skrev 2013-09-14 21:38:51 följande:
    Åh, det är perfekt!

den 27-åriga festsugna småbarnsmamman sitter och tittar på tv4 filmen och kommer troligen glömma handlingen när nyheterna tar vid.

Hennes make har somnat vid nattningen i vanlig ordning, kaffet har precis kickat in och det kan sluta jävligt farligt här inne på helkroppstråden!

Nån som vill ta ett glas ute på stan?  lär ju inte bli saknad här hemma direkt...    

Haha.....stackare! Seriöst hade jag varit närmare så hade jag mer än gärna hakat på ut....du och jag skulle nog bli ett riktigt rövarband i varandras sällskap! Hoppas du hittar någon som vill med dig ut och riva stan!
  • vonKatt
    BOWTIE skrev 2013-09-14 21:49:16 följande:

Haha.....stackare! Seriöst hade jag varit närmare så hade jag mer än gärna hakat på ut....du och jag skulle nog bli ett riktigt rövarband i varandras sällskap! Hoppas du hittar någon som vill med dig ut och riva stan!
    Precis hur långt bort finns du? Och hur vet du att det är långt bort? Har du spionerat på mig? Förvånad
    Prrr!
  • pinkdolly
    vonKatt skrev 2013-09-14 21:38:51 följande:
    Åh, det är perfekt!
    den 27-åriga festsugna småbarnsmamman sitter och tittar på tv4 filmen och kommer troligen glömma handlingen när nyheterna tar vid.
    Hennes make har somnat vid nattningen i vanlig ordning, kaffet har precis kickat in och det kan sluta jävligt farligt här inne på helkroppstråden! smile2.gif

Nån som vill ta ett glas ute på stan? Skål lär ju inte bli saknad här hemma direkt...    
    Prrr!
    Du och jag Katten! Mjaaaoo! ;)
  • justnextdoor
    vonKatt skrev 2013-09-14 21:47:30 följande:
    Där NN bor ligger postlådan ofta KILOMEEEETER från själva huset, ha det i åtanke

Det bör vägas in om man ska hålla kontakten oftare en 1ggn/kvartalet... Kanske är en tredagarstur bara från brevlådan menar du?
  • vonKatt
    pinkdolly skrev 2013-09-14 21:53:01 följande:
    Du och jag Katten! Mjaaaoo! ;)

Skål Skål min kära! Utan de där herrejösses-många milen mellan oss så skulle vi hängt i bar nu... Just sayin'!
    Prrr!
  • BOWTIE
    vonKatt skrev 2013-09-14 21:51:32 följande:
    Precis hur långt bort finns du? Och hur vet du att det är långt bort? Har du spionerat på mig? 

Haha.....nejdå...

.men är frekvent läsare av tråden sen ett tag! Jag kan inboxa dig senare vart jag hör hemma!
  • pinkdolly
    vonKatt skrev 2013-09-14 21:57:01 följande:

Skål Skål min kära! Utan de där herrejösses-många milen mellan oss så skulle vi hängt i bar nu... Just sayin'!
    Prrr!
    Att vi skulle! Vi har blivit placerad på fel plats helt klart...
  • vonKatt
    justnextdoor skrev 2013-09-14 21:56:31 följande:

Det bör vägas in om man ska hålla kontakten oftare en 1ggn/kvartalet... Kanske är en tredagarstur bara från brevlådan menar du?
    Det vet nog bara NN. Jag känner bara till fenomenet att "det kan vara långt till postlådan"
    Prrr!
  • vonKatt
    pinkdolly skrev 2013-09-14 21:57:46 följande:
    Att vi skulle! Vi har blivit placerad på fel plats helt klart...
    Vet du att jag var nära att flytta mitt pick och pack till en stad mycket nära dig för ca 2 år sedan... borde ha slagit till!
    Prrr!
  • Hotrod
    vonKatt skrev 2013-09-14 20:08:24 följande:
    Det kan ju inte bli lördagkväll utan att jag får flasha mig på nätet först!

Sexiga Katten...Skål
    Burnout