• Anonym (Zoo)

Helkroppstråden

Monstermaker skrev 2013-09-23 10:43:34 följande:
    Zoo...du har en mycket stilig och vacker bild helt i min smak Solig
    Med tanke på ditt nick är det nog bäst att tacka ordentligt... vill ju inte hamna i onåd med "Monstermaker"FörvånadFlört.
  • Anonym (ops)

Anonym ??? Jag har en liten fråga . Det är inte illa menat och ingen illvilja fins . Jag har jobbat med människor med psykiska problem i snart 17år. Min fråga lyder har du sökt hjälp .om inte gör det . Det är alltid bra att få träffa någon så att man får prata av sig . Det är alldrig bra att exponera vanliga människor med sin ångest och frustration det brukar bara leda till svårigheter. Det fins ju proffs att prata med .

• Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-23 09:45:35 följande:
    Mycket snack och lite bilder nu !

Perfekt!
  • Anonym (Zoo)

Du är fåordig men snäll..... tack {#emotions_dlg.flower}Glad!!!

• straight arrow
    Anonym (Lillajag) skrev 2013-09-23 10:28:47 följande:
    Hahaha låter som en bra ide.. Tyvärr känner jag mig lite oinspirerad :(
    Men posta du så länge;)
    En arm och ett par ben kanske?

Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anonym (???)
    Anonym (ops) skrev 2013-09-23 11:10:14 följande:
    Anonym ??? Jag har en liten fråga . Det är inte illa menat och ingen illvilja fins . Jag har jobbat med människor med psykiska problem i snart 17år. Min fråga lyder har du sökt hjälp .om inte gör det . Det är alltid bra att få träffa någon så att man får prata av sig . Det är alldrig bra att exponera vanliga människor med sin ångest och frustration det brukar bara leda till svårigheter. Det fins ju proffs att prata med .

Jaha...vad har jag då för problem som jag ska söka hjälp för? Kan du förklara det för mig? LÄS det jag skrivit och ge mig en diagnos om du nu vill hjälpa mig. Har jag ångest? DÅ vet du inte vad ångest är. Hoppas att du inte ignorerar mig nu.
  • Anonym (Lillajag)
    straight arrow skrev 2013-09-23 11:21:21 följande:
    En arm och ett par ben kanske?

Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
    Mm ser bra ut;)

Får se om inspirationen hittar tillbaka..
  • Anonym (NyHär)
    Anonym (En Man) skrev 2013-09-23 10:44:48 följande:
    Ja, jag är inte alls någon som direkt tänker ta några vågade bilder som andra, men det är mig främmande att moralisera över det. Istället glädjer jag mig åt att så många faktiskt accepterar sig själva, det behövs. Jag har träffat många vackra människor som haft extremt dåligt självförtroende, det glädjer mig att ni inser ert eget värde. Själv är jag sämre på det. Har sedan flera år kronisk smärta från en bilolycka vilket gjorde att jag var tvungen att sluta leva så aktivt som jag gjorde förr. Det syns tyvärr alltför väl. Men jag tänkte bjussa på den delen som jag är hyggligt nöjd med ändå. Ögonen är det inget större fel på. Och ja, den är redigerad i överkant på grund av en sällsynt tavla som råkade hänga just där.

Finaste ögonen Hjärta
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-23 11:17:31 följande:
    Du är fåordig men snäll..... tack !!!

Jo.