• Anonym (sök hjälp)

Helkroppstråden

Anonym (inte mig) skrev 2013-09-23 15:19:14 följande:
    Vill ha svar, tack:
    ...
    Har skummat igenom dina inlägg men blir inte klok på dig. Är det du som ligger bakom den fantastiska undersökningen om dating (Bevisat! Tjejer Kvinnor falska elaka ytliga)? Du verkar ha en ganska stor hangup med kvinnor som visar upp sig och hur du blir bemött av kvinnor i olika sammanhang. Anar på ditt sätt att skriva att du är invandrare (kalla mig gärna rasist). Du har hyggligt ordförråd men ditt sätt att bygga meningar lämnar en del att önska. Ibland blir det totalt obegripligt. Även innehållsmässigt har du ibland svårt att hålla dig till en sak.  Datingtråden spretade verkligen åt alla håll.

Mycket av det du skrivit bär inte sannolikhetens prägel om man säger så. Tror du söker minst lika mycket bekräftelse som posörerna i denna tråden fast på ditt eget sätt.

Tycker du ska söka hjälp.

• NOEL75

Här var det ju ett jäkla drag! Men rekordlite bilder måste jag säga . Har folk börjat använda linsskydd helt plötsligt eller?

?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
  • fialotta85
    justnextdoor skrev 2013-09-23 15:40:18 följande:
    Tack Fialotta! Ni vet väl att en bild säger mer än 1000 ord!

Vad säger min bild då? Flört Haha
    Anonym (En Man) skrev 2013-09-23 15:40:34 följande:
    Det är vacker. Men jag skulle velat se dig le också.
    Åh, fastnar inte så ofta leendes på bild tyvärr Flört

• Anonym (Zoo)
    NOEL75 skrev 2013-09-23 15:48:49 följande:
    Här var det ju ett jäkla drag! Men rekordlite bilder måste jag säga . Har folk börjat använda linsskydd helt plötsligt eller?

Jag tar INTE åt mig Glad!
  • Anonym (En Man)
    fialotta85 skrev 2013-09-23 15:49:31 följande:
    Åh, fastnar inte så ofta leendes på bild tyvärr Flört

Beror väl på vem som är fotograf...

Jag har alltid kunnat få kvinnor att le. Att få samma kvinnor att inleda relationer eller gifta sig med mig är det dock sämre ställt med, tyvärr.
  • NOEL75
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-23 15:50:13 följande:

Jag tar INTE åt mig Glad!
    Det tycker jag absolut du skall göra Zoo.... Jag vet att du är en läckerbit som jag aldrig skulle kunna motstå!!

• fialotta85
    NOEL75 skrev 2013-09-23 15:48:49 följande:

Måste ju bero på din frånvaro att det har blivit såhär Drömmer
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Zoo)
    NOEL75 skrev 2013-09-23 15:54:33 följande:
    Det tycker jag absolut du skall göra Zoo.... Jag vet att du är en läckerbit som jag aldrig skulle kunna motstå!!

Haha jag kan ju inte rå för att du inte är här när "det händer" men du verkar ha hittat ett sätt att trösta dig på... gottegris Skrattande!!
  • NOEL75
    fialotta85 skrev 2013-09-23 15:55:37 följande:

Måste ju bero på din frånvaro att det har blivit såhär Drömmer
    Ja, det låter ju faktiskt som en logisk förklaring där!! Fin bild och en stor eloge för det FiaLotta  Kyss