• NOEL75

Helkroppstråden

Mandi74 skrev 2013-09-23 16:47:32 följande:
    Ja, snälla coacha mig.. 

Fatta mobilen i höger hand! Ställ dig framför spegeln. Vänster hand bestämt på höften. Sträck på dig. Attityd. Skjut av kortet och se till att inte få med huvudet. Ladda upp och förbered dig på stående ovationer.

Enkelt. Eller hur !! Eller behöver du mer handfast coaching än det här?
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-23 16:48:36 följande:

Låter logiskt att lägga asken intill klubban så är det lätt att ta fram godsakerna när det är dags för fredagsmysSkål...... unnar mig inget sött en vanlig måndag Flört.
    Fast jag har en GI klubba så den går alldeles utmärkt att unna sig även en vanlig veckodag utan att du skall behöva oroa dig för de vanligaste efterverkningarna av vardagsdekadens. Viss stelhet och värk i muskler och leder kan dock uppstå...

?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
  • Nyfikne
    NyttNamn skrev 2013-09-23 16:01:38 följande:

vill oxå hålla i lite :)
  • Nyfikne
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-23 16:27:30 följande:

Vik mig dubbel och stoppa ner mig då Drömmer
    Tar fram en bit rep och ..................{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-23 16:27:30 följande:
    Vik mig dubbel och stoppa ner mig då

Vilken kvinna!
  • Mandi74
    NOEL75 skrev 2013-09-23 16:59:28 följande:
    Fatta mobilen i höger hand! Ställ dig framför spegeln. Vänster hand bestämt på höften. Sträck på dig. Attityd. Skjut av kortet och se till att inte få med huvudet. Ladda upp och förbered dig på stående ovationer.

Fast jag har en GI klubba så den går alldeles utmärkt att unna sig även en vanlig veckodag utan att du skall behöva oroa dig för de vanligaste efterverkningarna av vardagsdekadens. Viss stelhet och värk i muskler och leder kan dock uppstå...

Min kamera har gått sönder, telefonen tappade jag i toan i morse, på datorns webcam har det satt sig en stor äcklig fluga och ipaden är ockuperad av min katt som spelar fånga råtta på den.

justnextdoor skrev 2013-09-23 17:21:43 följande:
    Det var en märklig dag i denna tråd

Tungan ute
  • Meddelande borttaget
  • Morriiss
    Mmmm trevlig mage!
    Det du säger o katten gör kan man lägga i samma låda!
  • Mandi74
    justnextdoor skrev 2013-09-23 17:29:42 följande:
    Din tur Mandi
    Du, som alla andra, får nöja dig med de ansiktsbilder som finns i mitt galleri.  

• Anonym (Zoo)
    NOEL75 skrev 2013-09-23 16:59:28 följande:

Åhh en sådan där Gigantiskt Inbjudande FörvånadFlört??
    Nyfikne skrev 2013-09-23 17:03:42 följande:

.....sen Drömmer??
    Du ska vara mer än nöjd över den där tvättbrädan Tungan ute.