• NOEL75

Helkroppstråden

Anonym (Zoo) skrev 2013-09-23 16:15:53 följande:
    *smack* där satt den haha Skål!
    Jaha, och så var det dags att forma allians då.. Sötingar säger jag bara KyssHjärta
    ?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
  • Morriiss

Här är man borta en liten stund o finner 1000 sidor text???  orka läsa!

Det du säger o katten gör kan man lägga i samma låda!
  • NOEL75
    NyttNamn skrev 2013-09-23 16:01:38 följande:

Bra där NN!! Ordning och reda på dig!! Kyss
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Zoo)

Vik mig dubbel och stoppa ner mig då Drömmer
  • Mandi74
    NOEL75 skrev 2013-09-23 16:19:14 följande:
    Hmm du har säkert rätt där Mandi. Min kamera har gått sönder, telefonen tappade jag i toan i morse, på datorns webcam har det satt sig en stor äcklig fluga och ipaden är ockuperad av min katt som spelar fånga råtta på den. Så jag har lite svårt att bidra idag tyvärr...

Tycker det är grymt sexigt med tjejer som röker cigarill dock. Och eftersom det här var ditt första inlägg i tråden så önskar jag dig varmt välkommen!! Vad sägs om att ge oss en lite mer fotografisk bild av vad du är för en underbar människa??

Du vet mycket väl att jag hade bundit upp dig ordentligt innan jag stoppat ner dig i den där asken. Om du inte är släkt med självaste Houdini så är det faktsikt precis i en sån där godisask modell lite större jag förväntat att hitta dig i just nu {#emotions_dlg.djavulsk}

Ajdu.. sorry men ska återgå till att bara titta i smyg.  

• NOEL75
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-23 16:27:30 följande:

Vik mig dubbel och stoppa ner mig då Drömmer
    Min gud vad jag älskar din kropp Zoo... Visste väl att du skulle skulle ge mig ett litet smakprov på vad äkta lördagsgodis för den kräsna mannen är Kyss... Kommer förvara asken vid mina ädlaste delar tills det är dags att lyfta på locket.. Oskyldig
    Mandi74 skrev 2013-09-23 16:32:19 följande:
    Ajdu.. sorry men ska återgå till att bara titta i smyg.  

Neej, men Mandi. Vad är nu detta för fasoner. Du gör dig så bra här uppe i rampljuset. Vill du kanske ha lite initial coaching för att komma igång??
  • Mandi74
    NOEL75 skrev 2013-09-23 16:39:26 följande:
    Neej, men Mandi. Vad är nu detta för fasoner. Du gör dig så bra här uppe i rampljuset. Vill du kanske ha lite initial coaching för att komma igång??
    Ja, snälla coacha mig.. 

• Anonym (Zoo)
    NOEL75 skrev 2013-09-23 16:39:26 följande:
    Min gud vad jag älskar din kropp Zoo... Visste väl att du skulle skulle ge mig ett litet smakprov på vad äkta lördagsgodis för den kräsna mannen är Kyss... Kommer förvara asken vid mina ädlaste delar tills det är dags att lyfta på locket.. Oskyldig

Låter logiskt att lägga asken intill klubban så är det lätt att ta fram godsakerna när det är dags för fredagsmysSkål...... unnar mig inget sött en vanlig måndag Flört.
  • Nyfikne
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-23 15:10:15 följande:
    Nu ja Skrattande!!
    mmm...tack vare dig :)